TR 808 voor 1700 euro !

Dat zou een koopje zijn, te mooi om waar te zijn.
Wat zou het addertje onder het gras zijn!
Er staat niet bij of alles ook 100% werkt, wat misschien de lage prijs zou kunnen verklaren.
Maar 't kan ook zijn dat ik er volkomen naast zit :engel:

vast een verkoper die er snel vanaf moet.

Ik kan zeggen dat ik geluk heb gehad.
Alles werkt 100% en hij is is ook nog eens bijna nieuw.
Inclusief originele handleiding.

cool, van harte! enjoy!

is nog altijd een coole bak.. en welke kenmerken heeft deze. :eureka:

Mooie deal Ron! 8) Een extra drumstel is nooit weg :mega:

Verkoper kwam op mij over als een oplichter. Had een afspraak gemaakt en toen was het adres van de verkoper plots niet meer in Amsterdam maar in Limburg. Verkoper kwam ook erg raar over dus ik heb besloten deze aan mij voorbij te laten gaan. Wilde immers niet in een val lopen met 1700 in mijn zakken...

Fijn dat het geen oplichter bleek. @Ron70! Veel plezier met je 808!!

Bedankt allemaal,

Ik kreeg van marktplaats ook het bericht dat dit een oplichter zou kunnen zijn.
Ze hadden de advertentie verwijderd
Maar omdat ik van de verkoper al gelijk z'n telefoonnummer kreeg, durfde ik het wel aan.
Blijft wel altijd spannend want je weet maar nooit. Het bleek een heel aardige man te zijn.
Ik heb er wel meer voor betaald dan 1700 euro, 2000 euro om precies te zijn, maar dat blijft een koopje voor een 808 die er zo mooi uitziet.

Als hij echt zo mooi is dan is 2.000,- zeker niet duur....gefeliciteerd man! :mega: Het blijft een gave bak.

Bedankt allemaal,

Ik kreeg van marktplaats ook het bericht dat dit een oplichter zou kunnen zijn.
Ze hadden de advertentie verwijderd
Maar omdat ik van de verkoper al gelijk z'n telefoonnummer kreeg, durfde ik het wel aan.
Blijft wel altijd spannend want je weet maar nooit. Het bleek een heel aardige man te zijn.
Ik heb er wel meer voor betaald dan 1700 euro, 2000 euro om precies te zijn, maar dat blijft een koopje voor een 808 die er zo mooi uitziet.

Advertentie staat er nog steeds op, een bericht dat het een oplichter zou zijn kreeg ik niet van Marktplaats en al evenmin antwoord van de verkoper tot nog toe.

Niet duur? Dat is betrekkelijk. In 1985 kostte mijn tweedehands TR-808 1000 gulden (zo'n 450 euro) en ik kreeg er een jaar later van een muziekhandelaar, Ronald Suiker aan de Vaillantlaan in Den Haag maar 300 gulden voor, want hij was analoog en had geen midi. Ik had hem nooit weg moeten doen. Gelukkig heb ik jaren later een MFB-522 en een Tiptop Audio RS-808 om het verlies te compenseren.

in 1985 kostte een opel manta coupé 1,8 nieuw 7000 euro omgerekend. probeer nu eens een opel coupé of gelijkaardig nieuw te kopen. Alles is relatief.
450 euro in 85 was vermoedelijk toen +- bijna een maandloon?
In die tijd was gear kwaliteit. Ik wil een tanzbar/ rytm over enkele deccenia wel eens zien wat er van over blijft.

Prijzen op ebay zijn tegenwoordig gewoon "gewelddadig"

hihi
kwast nie
grt ron minemissing some teeth;[
waarkoopje die ookalweer chips for brains ?
2witte 1 rood\

Back