Fields of Glory - nieuwe track

Heb je een suggestie dan 6trak, want je weet wel, ons Nederlanders ben zunig. Weet niet beter dan dit.

Bedankt Unic.... Inderdaad; klikken op hi-fi, en je kan de track gewoon als stream luisteren, had ik erbij moeten zeggen...

Die hoofdlead is twee keer los ingespeeld en halverwege hoor je die samen... Ben nog niet zo'n virtuoos op het keyboard, meer een programmer...

k vind hetzelfde als bij je vorige track..
je hebt een leuk pallet maar er gebeurt 2 keer nix in

naar buiten kijken & de auto's of wolken zien voorbijpasseren kan leuk zijn ...maar in jou geval zet ik dan liever een cdtje met new age bos geluiden & fluitende vogels op... als je me begrijpt

experimenteer eens wat met spanning & ontlading bv

grz jzz

Ja ik begrijp je wel Jazz.... begrijp mij ook dat ik nog steeds aan het leren ben... om alles onder controlle te krijgen (ben pas 4 maanden bezig) en meer dan alleen een groove neer te zetten...

Iig bedankt om je oor even te luister te zetten....

Origineel geplaatst door Mystahr
Bedankt Unic.... Inderdaad; klikken op hi-fi, en je kan de track gewoon als stream luisteren, had ik erbij moeten zeggen...

Die hoofdlead is twee keer los ingespeeld en halverwege hoor je die samen... Ben nog niet zo'n virtuoos op het keyboard, meer een programmer...

Het belangrijkste bij puur programeer werk is dat je weet waar de noten zich bevinden en wat klinkt, dat leer je het beste door zelf ook te spelen, en of je nou niet zo goed bent in live inspelen is neit zo erg.

Doordat ik zelf erg veel zelf speel kan ik als de sodemieter een arpegio in programmeren, dus het is erg fijn om wat te kunnen.

complimentje,

vind het een mooi zuiver geheel, alleen enige commentaar is dat er idd niet alteveel gebeurd. kan er niet ergens in een stuk een stroomversnelling komen. door snelle percussie ofzo, maar die wel zachtjes trouwens.. van die kleine stapjes.. verder is het geheel in mijn ogen dan met veel lichte geluiden bezet en das ook mooi maar zoek wat tegenstrijdigheid...zoals: Lief/kwaad. dus wat "brom/ranzig" achtig iets.. een zware psychedelische stem zou ook lekker zijn, zodat je nog meer een beeld kan scheppen wat de stemming is waar je zin zit..

iig mooi werk en ga er mee door zou ik zeggen, er zijn nog veel mogelijkheden met dit trackje..

Fatar

Yep, unic... en ik denk dat het voor mij net andersom gaat.

Hey bedankt Fatar, klopt wel een beetje dat er te weinig gebeurd. Het nummer heeft me dan ook niet losgelaten en met de feedback en mijn eigen gedachten voor verbetering ben ik er nog eens aan gaan zitten....

Een nieuwe eindmix, en iets meer percussie toegevoegd.

Klik op hi-fi om vanaf stream te luisteren:
http://www.soundclick.com/bands/2/mystahrmusic.htm

.{NR MODE ON]
ACh jaa ja ja die mensen willen allemaal prikkeltjes.. hoe komt dat...'te weinig gebeurd'-
-met absoluut welk systeem meet U de dingen?
Precies goed zoals het is.

Als ik uit mijn raam kijk gebeurt er ook weinig en dat aanbid ik.

.{NR MODEOFF]

Hmm. Laid-back muziek.

Laatst gewijzigd:
*uiteindelijk blijf ik toch mijn eigen ding doen*

Thanks Naton... (ik check je site vandaag eens, ziet er interessant uit)

Back