MIDI Patchbay (Kawai MAV 8 of iets anders)

Status
Please reply by conversation.

smackos

Gepokt en gemazeld
Ik heb een extra MIDI patchbay nodig, dus als je er nog eentje hebt liggen...

Ik ken eigenlijk alleen de Kawai MAV8 die zonder al teveel poespas werkt en erg overzichtelijk is maar die staat nu even in een andere studio

weet verder niet zo wat er nog meer op de markt was (of is worden die dingen überhaupt nog gemaakt?)

ah ha had er vorige week eentje moeten oppikken stonden waarschijnlijk 20 in een hoek bij 5G ofzo (naast kwijlend spul als een EMS polysynthi, Moog System 33, EML electrocomp, heele obscure Rolands die ik nog nooit gezien had e.d.etc.enz.) maar goed, is ook wel erg aan de prijs toch...zie ze hier op sf tussen de 40 - 60 euro gaan ofzo en dat lijkt me ook wel schappelijk

Ja een edirol um880 is fijn en ook meteen een 8x8 midi interface, tweedehandsprijs ligt wel behoorlijk hoog. Kan ook 8 inputs naar 1 output of usb mergen, oudere midi patchbays kunnen dat vaak niet. Of bijv 4 input naar 1 output en nog een keer 4 inputs naar een andere output, etc etc.

Een Roland a880 is wel voor onder de 100 te scoren, kan helaas maar max 2 inputs mergen naar een output. Is wat beperkter dus.

nou daar kan je geen verschillende inputs kiezen, dat is wel een pre dat ik snel kan schakelen van verschillende MIDI sequencers/master keyboards etc.

nou daar kan je geen verschillende inputs kiezen, dat is wel een pre dat ik snel kan schakelen van verschillende MIDI sequencers/master keyboards etc.

Oke, een UM880 is meestal prijzig. Ze komen niet zo heel vaak langs. Andere optie is UM550 komt ook niet heel veel voorbij

Ik ben ook wel in voor een JL Cooper Synapse, sodeflapper wat een ding

jl-cooper-synapse-xl.jpg

ik heb nog 1 A880 over van roland

Ok! ik kijk even aan wat er allemaal wordt aangeboden mocht ik voor de A880 gaan zal ik je ff een berichtje sturen :koffie:

JL Cooper Synapse...
Ik heb geen idee wat ie kan en doet...
Maar als ik kijk naar het display denk ik dat iedereen wel een JL Cooper Synapse wil.

De manual staat online in PDF voor die JL Cooper SYNAPSE ff googlen

"Thank you for purchasing the jLCooper Synapse, MIDI Patch Bay and Processor. The. Synapse is a MIDI routing system engineered for the PROFESSIONAL MIDI studio and the advanded MIDI stage artist"

Heeft een hoog Rocktron/Ensoniq gehalte met die oldschool SSD Numitron LEDs

Ik heb hier letterlijk een MAV-8 op een plank liggen waar ik al zes jaar niks mee doe...

Status
Please reply by conversation.
Back