• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Zelden aangeboden: Modal M001 1,5 maand oud

Freelander

Ouwe rot
Uitdunnen van verzameling dus gaat ook deze beauty monosynth (duo phonic) eruit... Gewoon in orginele doos en met aankoopfactuur (half maart) t.b.v. restgarantie.

Een juweeltje om te zien en horen, maagdelijk wit met zwarte pianolak zijkanten (laatste versie)
Nauwelijks leverbaar, alleen HIER staat er nog een te koop.

Ophalen kop van NH ! Versturen i.o. maar heeft niet mijn voorkeur (kan wel)

Prijs is 1799 en geen euro minder... dat is al 440 euro goedkoper.

Die nog bij Gear4Music te koop is, betreft de "oude" versie (met bruin leren zijkanten) Die van mij is het huidige exemplaar :)

5 (1).jpg
http://www.modalelectronics.com/modal-001/

Last edited by a moderator:
Pinksterkorting 1700 euro t/m 6 juni !

Ja je leest het goed...

Weer terug naar de ophaalprijs van 1749 euro en dat is een prachtig scherpe prijs voor een 1,5 aand oude M001.

De M001 met pianolak zijkanten is overigens NIET leverbaar. !

Binnen de EU is er nog 1 te koop en dat is het eerste model met bruine zijkanten... (en is die van mij goedkoper)

Prijs is muurvast en geloof mij: deze synth blaast alle DSI synths je studio uit :)

Prijsaanpassing 1699 euro, gewoon nieuw in de doos !

Géén inruil beste mensen...

Er zijn geinteresseerden, maar nog geen concrete beslissers...
Even weer onder ieders aandacht: Prijs 1699 euro, gewoon nieuw in de doos !

Géén inruil beste mensen...

Modal 001 blijft... er is geen andere synth die mooier klinkt... ja de M002 ;)

Dus graag een :slotje: en archiveren.

Back