(IDM / Techno / Trippy) Klinq - Quasar (Live-video)

SV

Stamgast
Ha mensen,

Weer eens iets opgenomen laatst en op youtube geknald. Begint als 4x4 techno en gaat over in melodische trippy IDM. Gemaakt met de Octatrack en de Nord Lead A1r.

Hopelijk vinden jullie het wat :)

Ik vind dat je een grappige sound hebt ... heel nieuw. straightforward Om zo maar te zeggen , of ik daar " fan " van ben weet ik nog niet. Maar het klinkt niet verkeerd

Thanks voor de feedback lui :)
Leuk om te horen DRe dat je het een soort nieuwe sound vind.. Normaal maak ik veel (wat rauwere) techno etc maar vind het fijn om af en toe met melodielijnen te strooien. @Gloomer: De reverb op de Nord Lead A1 is idd erg warm, mooie toevoeging op die synth!

Ik vind m lekker! Moest aanvankelijk even wennen aan het melodische stukje, dat klinkt net ff wat te 'blij', maar wordt weer goed gemaakt door het repetitieve...

Ik vind m lekker! Moest aanvankelijk even wennen aan het melodische stukje, dat klinkt net ff wat te 'blij', maar wordt weer goed gemaakt door het repetitieve...

Thanks!
Het is inderdaad wat vrolijker, snap je punt. Af en toe hou ik daar juist wel van. Momenteel juist weer bezig met dissonante duistere techno, houd het afwisselend op die manier :)

Back