• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu Esi2000 + zip + 32mb + sample cd's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SILML75

Ingeburgerd
Te koop:

Emu Esi2000 sampler met interne zipdrive (dit is bijna niet te vinden) en 32 mb geheugen (max uit te breiden tot 128).
De sampler is bijna ongebruikt en komt compleet in doos met alle handleidingen etc. die erbij horen. Het plastic folietje zit zelfs nog op het display, dus gegarandeert krasvrij.

De sampler gaat weg vanwege de aanschaf van een MPC2000, aangezien ik met hiphop bezig ben ligt deze sampler mij toch beter vanwege de timing van de interne sequenzer.

Enkele features:
- 64 voice polyfony
- Uitbreidbaar tot 128 MB of RAM (4Mb is standaard)
- 64 digitale 6-pole filters (19 different typen)
- 4 analoge outputs (uitbreidbaar tot 8 plus een stereo-effects output and S/PDIF digital I/O met de Turbo Option Board
- SCSI interface standaard aanwezig voor het aansluiten op een CD-ROM, computer of andere media

De nieuwprijs van de sampler ligt op dit moment op 650 euro. Voor een bod rond de 400 euro mag deze mooie sampler inclusief de extra's (zipdrive, sample cd's en scsi kabel twv 20 euro) van eigenaar wisselen.

Stuur me maar een PM of ik ben te bereiken op silenzer@ml75.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back