Eindhoven 'in-kroeg-kletsen' meeting part II

count me in

Beetje geluk

Beetje geluk

Met een beetje geluk ben ik erbij de 3e.. er hoeft toch niets gereserveerd te worden neem ik aan.

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik ook niet Jeroen :)

net als deze:
Die ken ik wel! :)

CraZ, gewoon de derde vrij houden. Prioriteiten stellen! ;)

Zelfs monopoly komt! :)

Origineel geplaatst door Slipperman
iemand enig idee hoe ik vanaf centraal station bij het cafe kom?:D

Als 't allemaal doorgaat voor mij (jaja, prioriteiten stellen......) spreken we wel af op 't station, als je wilt.
Ik kom ook een stukje met de trein en weet de weg wel een beetje in Eindhoov.

:biertje:

Origineel geplaatst door Slipperman
iemand enig idee hoe ik vanaf centraal station bij het cafe kom?:D

Vooruitgang van het CS. Dan loop je richting de rotonde (rechts ligt die) en die steek je recht over. Dan word je automatisch zo'n voetgangerswinkelstraat ingeleid bijna, die loop je uit, dan kom je bij de Markt (een plein), waar je meteen rechts gaat.

En dan loop je helemaal door, langs de V&D, over de weg, slinger je links en weer rechts mee met de kleine berg waar je dan rechtdoor in uit komt, en dan ben je er al. 5 minuten lopen hoogstens.

Origineel geplaatst door bikkel
Vooruitgang van het CS. Dan loop je richting de rotonde (rechts ligt die) en die steek je recht over. Dan word je automatisch zo'n voetgangerswinkelstraat ingeleid bijna, die loop je uit, dan kom je bij de Markt (een plein), waar je meteen rechts gaat.

En dan loop je helemaal door, langs de V&D, over de weg, slinger je links en weer rechts mee met de kleine berg waar je dan rechtdoor in uit komt, en dan ben je er al. 5 minuten lopen hoogstens.

Bedankt !

Wat had ik het leuk gevonden.

Wat had ik het leuk gevonden.

Shit een pilske pakken in Eindhoven, m'n geboortestadje had ik wel een errug goed idee gevonden. Onder het genot van de Electronica's praten over midi plugskes, inputs en outputs, synchronisatie e.d. Nee, serieus ik vind het zwaar klote maar ik moet die desbetreffende zaterdag werken (ja, welzijnszorg dan ben je soms de lul). In ieder geval (mocht de situatie niet veranderen) wens ik jullie veel leut in de Baron. Is de Berlage trouwens niet veel gezelliger? (vraag ik mijzelf af).

Groet Astro.

Bericht door een moderator:
Wat hiphop opmerkingen over bitches en gays weggehaald. Het is een synth forum.. peeze.

Het gaat me niet lukken...

Have fun, guys!!

Origineel geplaatst door bikkel
Zet ff de datum en de tijd in de eerste posting bambam

Dat kan ie niet meer! :p
Hij heeft zijn :smeris: pet aan de wilgen gehangen

-C-

Back