Eindhoven 'in-kroeg-kletsen' meeting part II

ja maar je mag geloof ik 1440 minuten na het posten niet meer wijzigen ofzo.
Maar goed. Ik denk niet dat ik dr bij ben omdat het wel errug ver is.
Niet dat ik vies ben van 3 uurtjes autorijden ofzo hoor.... :p

-C-

Origineel geplaatst door bikkel
Zet ff de datum en de tijd in de eerste posting bambam
Ik heb hem aangepast!

Gewoon naar een moderator vragen, niet naar een persoon. ;)

Over een maand is het zover.. Hebben we het al over een tijd gehad? 15:00 uur?

oke !

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Okee... Er zal wel iets voor de herkenning komen.

Hmmm.... hadden we daar niet iets voor???

-C-

Wie zegt er dan dat jij niet Cool bent ?

:duivels:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Kevin
Wie zegt er dan dat jij niet Cool bent dan ?

:duivels:

Heb jij wel door dat je 2 maal het woord 'dan' in een zin gebruikt???

-C-

Origineel geplaatst door C738
Heb jij wel door dat je 2 maal het woord 'dan' in een zin gebruikt???

-C-

Waar staat dat DAN ?

Tjsa, wereldtoernee he. Moeilijk moeilijk.
Maar nu wil het dat met die code orange de aankomende US toer even een maandje verzet is.
Dan nog druk met natuurlijk die optredens in Barcelona, Wenen en Praag.
Maar kan dit nog wel combineren met een producersessie bij DJ Tiesto natuurlijk.
Die arme jongen heeft wel wat leiding nodig natuurlijk want anders gaat dat niet goed komen.
Daarna nog snel even een esoterische bubbelbadsessie en dan met het helikoptertje maar weer eens aanvliegen. En zowaar het ligt op de route.
Dus zal ik er ook zijn, met natuurlijk een standje voor merchandise. Dus de mokken, T-shirts, posters, plaatjes, bijtringen, inlegkruisjes en (primeur in nederland!) dubbelzijdige muismatten.

En hopelijk dat er dit keer wel dranghekken staan zodat die meute een beetje op afstand gehouden kan worden.

Origineel geplaatst door fuse
Maar nu wil het dat met die code orange de aankomende US toer even een maandje verzet is.
Maar kan dit nog wel combineren met een producersessie bij DJ Tiesto natuurlijk.
Die arme jongen heeft wel wat leiding nodig natuurlijk want anders gaat dat niet goed komen.
Daarna nog snel even een esoterische bubbelbadsessie en dan met het helikoptertje maar weer eens aanvliegen. En zowaar het ligt op de route.
Dus zal ik er ook zijn, met natuurlijk een standje voor merchandise. Dus de mokken, T-shirts, posters, plaatjes, bijtringen, inlegkruisjes en (primeur in nederland!) dubbelzijdige muismatten.

En hopelijk dat er dit keer wel dranghekken staan zodat die meute een beetje op afstand gehouden kan worden.

............WATTT????!!!?!?!!?!

-C-

Origineel geplaatst door fuse

In een persoonlijk gesprek zal ik je confronteren dergelijke arogante uitspraken, zodanig dat je wel aan de drank moet om zo jezelf weer terug te vinden.

Origineel geplaatst door Christov
helaas kan ik die dag niet...dus haal mij van die lijst af gaarne...sorry dat ik het zolaat meld
Geeft helemaal niets! Misschien de volgende keer!

Heeft de rest er wel zin in?

Back