Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem aangepast!Origineel geplaatst door bikkel
Zet ff de datum en de tijd in de eerste posting bambam

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb hem aangepast!
Gewoon naar een moderator vragen, niet naar een persoon.
Over een maand is het zover.. Hebben we het al over een tijd gehad? 15:00 uur?
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Okee... Er zal wel iets voor de herkenning komen.
Origineel geplaatst door C738
Dusss...
d'r is een kans dat ik tóch kom.
-C-
Origineel geplaatst door Kevin
Wie zegt er dan dat jij niet Cool bent dan ?
![]()
Origineel geplaatst door C738
Heb jij wel door dat je 2 maal het woord 'dan' in een zin gebruikt???
-C-
Origineel geplaatst door fuse
Tjsa, wereldtoernee he. Moeilijk moeilijk.
Maar nu wil het dat met die code orange de aankomende US toer even een maandje verzet is.
Dan nog druk met natuurlijk die optredens in Barcelona, Wenen en Praag.
Maar kan dit nog wel combineren met een producersessie bij DJ Tiesto natuurlijk.
Die arme jongen heeft wel wat leiding nodig natuurlijk want anders gaat dat niet goed komen.
Daarna nog snel even een esoterische bubbelbadsessie en dan met het helikoptertje maar weer eens aanvliegen. En zowaar het ligt op de route.
Dus zal ik er ook zijn, met natuurlijk een standje voor merchandise. Dus de mokken, T-shirts, posters, plaatjes, bijtringen, inlegkruisjes en (primeur in nederland!) dubbelzijdige muismatten.
En hopelijk dat er dit keer wel dranghekken staan zodat die meute een beetje op afstand gehouden kan worden.
Origineel geplaatst door fuse
Tjsa, wereldtoernee he. Moeilijk moeilijk.
Maar nu wil het dat met die code orange de aankomende US toer even een maandje verzet is.
Dan nog druk met natuurlijk die optredens in Barcelona, Wenen en Praag.
Maar kan dit nog wel combineren met een producersessie bij DJ Tiesto natuurlijk.
Die arme jongen heeft wel wat leiding nodig natuurlijk want anders gaat dat niet goed komen.
Daarna nog snel even een esoterische bubbelbadsessie en dan met het helikoptertje maar weer eens aanvliegen. En zowaar het ligt op de route.
Dus zal ik er ook zijn, met natuurlijk een standje voor merchandise. Dus de mokken, T-shirts, posters, plaatjes, bijtringen, inlegkruisjes en (primeur in nederland!) dubbelzijdige muismatten.
En hopelijk dat er dit keer wel dranghekken staan zodat die meute een beetje op afstand gehouden kan worden.
Geeft helemaal niets! Misschien de volgende keer!Origineel geplaatst door Christov
helaas kan ik die dag niet...dus haal mij van die lijst af gaarne...sorry dat ik het zolaat meld