Silverback - The Truth

GentleG

Virtueel lid
Sinds een tijd maken we met z'n tweeen muziek in een oefenruimte, thuis schaven we er dan nog wat aan.
We zijn erg benieuwd naar jullie reacties, alle tips zijn welkom en worden zeker meegenomen bij een volgende versie.

Silverback - The Truth mp3

Mooi hoor GentleG, met plezier naar geluisterd, klinkt heel professioneel, die "Rhodes" past er perfect bij en is heel goed ingespeeld. Eén opmerking : de bass is wat repetitief voor me, die mag je heel af en toe variëren. Veel succes ermee ! ;)

Het losse ritme vind ik wel tof. De mix kan nog wel wat beter, die toms van het begin klinken als rare plopjes. En het keyboard zou van mij ook wat breder over het stereobeeld gesmeerd mogen worden. En de hele backing track, drums en bas is nagenoeg het hele nummer hetzelfde, dat vind ik een beetje saai.

De vocals zouden van mij niet hoeven, maar dat heb ik al snel met gezang. De eerste zin is overigens wel mooi. :)

Ik vind het moeilijk deze te beoordelen. Ik ben gewend aan elektronische muziek die de timing spot on heeft door gebruik van Daw/sequencers. Daardoor ervaar ik dit als heel rommelig. Ik zou het zelf live geen haar beter spelen hoor, maar de timing kan ik niet aan wennen. Toch blijft het wel hangen dus dat is altijd goed :) Het moog(achtig?) bass geluidje zelf vind ik wel lekker.

Ook bedankt :) leuk dat het blijft hangen :okdan:
Heb je een idee welk timing aspect voor jou het meest storend is?

Back