Tom 32
Gepokt en gemazeld
Te koop aangeboden.
Korg D3200 HardDisk recorder.
Tweeëndertig sporen, 40 gB harddisk recorder met ingebouwde CD brander.
In perfecte staat, zowel technisch als optisch.
Ik ben de eerste eigenaar van deze D3200 en deze heeft altijd in een rookvrije studio dienst gedaan.
De D3200 wordt geleverd met originele handleiding en Compu-Cap stofhoes.
De originele verpakking ontbreekt echter.
Prijs: € 350,-
Mackie Onyx 1620
Het gaar hier om de eerste versie van de 1620, dus niet de 1620i.
Zestien kanaals analoge mixer.
Het gaat hier om een exemplaar uite de eerste generatie.
Zowel optisch als technisch in uitstekende staat.
De FireWire option card is geïnstalleerd, maar in hoeverre deze compatible is met nieuwere computers weet ik niet.
Naast de FireWire audio interface wordt de Onyx geleverd met een FireWire kabel en een hosa multicore kabel voor de recording outputs (DB25 -> 8 jacks).
Komt met originele documenten en verpakking en het afdekplaatje voor het option card slot.
Ook van dit apparaat ben ik de eerste eigenaar en deze heeft in dezelfde rookvrije studio gediend.
€ 250,-
Beide apparaten zijn te zien, te voelen en, na betaling weliswaar, af te halen in Zaandam.

Korg D3200 HardDisk recorder.
Tweeëndertig sporen, 40 gB harddisk recorder met ingebouwde CD brander.
In perfecte staat, zowel technisch als optisch.
Ik ben de eerste eigenaar van deze D3200 en deze heeft altijd in een rookvrije studio dienst gedaan.
De D3200 wordt geleverd met originele handleiding en Compu-Cap stofhoes.
De originele verpakking ontbreekt echter.
Prijs: € 350,-
Mackie Onyx 1620
Het gaar hier om de eerste versie van de 1620, dus niet de 1620i.
Zestien kanaals analoge mixer.
Het gaat hier om een exemplaar uite de eerste generatie.
Zowel optisch als technisch in uitstekende staat.
De FireWire option card is geïnstalleerd, maar in hoeverre deze compatible is met nieuwere computers weet ik niet.
Naast de FireWire audio interface wordt de Onyx geleverd met een FireWire kabel en een hosa multicore kabel voor de recording outputs (DB25 -> 8 jacks).
Komt met originele documenten en verpakking en het afdekplaatje voor het option card slot.
Ook van dit apparaat ben ik de eerste eigenaar en deze heeft in dezelfde rookvrije studio gediend.
€ 250,-
Beide apparaten zijn te zien, te voelen en, na betaling weliswaar, af te halen in Zaandam.