• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Unieke combo: s1100 + s1100ex expander sampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rodemannetje

Stamgast
Te koop wegens ruimtegebrek:

1. Akai S1100 sampler, met extra AES/EBU interface kaart!

Eigenlijk een S-1000 met SCSI-interface, SMPTE reader/generator,
digital master out, effects board en hard disc recording capabilities,
and superieure A/D Delta-Sigma converters!
Ook zit er nog extra bij de AES/EBU digital interface (Dig. Interf. Board, AES/EBU + Optical i/o, coaxial in)!
10 MB intern geheugen; is simpel uit te breiden. Manual zit er ook bij.

Let op: backlightfolie moet worden vervangen; kost ongeveer 20-30 euro en is niet zo moeilijk om uit te voeren (scherm is overigens utstekend te lezen met licht erop).

2. Akai S1100ex expansion unit (is een s1100 zonder scherm en knoppen). Verdubbelt vb de voices van de s1100 of geeft extra multitimbrality; het geheugen (bevat nu 8 mb) kan worden verdubbeld.
Verder zijn natuurlijk ook alle uitgangen van de s1100 verdubbeld.

Dus: vb maximaal 64 MB, of vb 32 voices

3. externe scsi cdrom speler.

Tja. een geweldige en unieke combo, zie vb link voor technische uitleg: http://www.recording-studio-tips.com/Akai_S1100EX.html of zie harmony-central.com

Let op: alleen in 1 koop (dus de expander is NIET los verkrijgbaar).

Minimale prijs: 350 euro (is zeer scherp; hierop valt niet af te dingen anders hou ik 'm zelf)

Reactie kan even duren (ben een paar dagen weg).

Bump: ik heb helaas het geld dringend nodig; 1e die 300 euro voor deze combo bied, heeft 'm. Zoniet, dan zet ik de combo op ebay.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back