Gezocht: Eventide H3000 D/SE

Status
Please reply by conversation.

Efdé

Nieuwkomer
Hi!

Ik ben op zoek naar een mooie Eventide H3000 D/SE. Ik weet dat ik bij lange na niet de enige ben maar goed :-)

gr, Sjoerd

Hangt er helemaal van af wat je er voor over hebt.....
Misschien kan ik eens bellen met een studio die er eentje wilde verkopen.
Als die nog niet verkocht is, tenminste.

Ik zie ze ze voorbijkomen voor bedragen tussen de 1000 en 1200 € iets in die richting dus

Hangt er helemaal van af wat je er voor over hebt.....
Misschien kan ik eens bellen met een studio die er eentje wilde verkopen.
Als die nog niet verkocht is, tenminste.
Zou te gek zijn in ieder geval als je dat wilt doen :-)

De hardware van alle H3000/H3500 units is hetzelfde.
Je kunt dus van elke H3000/H3500 vrij simpel een D/SE maken door er een andere EPromset in te zetten.

De H3000 op die Belgsche foto kan best een originele H3000B (gele toetsen) zijn waar toch de H3000 D/SE software in zit....

Wat een bizarre advertentietekst van die belg, was de goede man dronken of zoiets?

Sodeju zeg...

Wat een bizarre advertentietekst van die belg, was de goede man dronken of zoiets?

Sodeju zeg...

Nu zijn we wel wat gewend van onze zuiderburen, maar inderdaad zeg. Zal wel moderne spelling zijn ofzo. :D

Ze moeten eens stoppen met dat veel te zoete zware bier, dan ben je al om 1730 klaar voor de sloop

Sodeju zeg...

Om heel eerlijk te zijn ben ik daarom een beetje terughoudend met reageren. Hij krijgt verder wel goede beoordelingen

Zou te gek zijn in ieder geval als je dat wilt doen :-)

Vandaag heb ik de juiste persoon eindelijk getroffen: H3000 is inmiddels verkocht.
Is een Eclipse niets voor je ?? Nieuwer, meestal goedkoper en zeer uitgebreid.
En er zitten ook H3000 presets in.

Vandaag heb ik de juiste persoon eindelijk getroffen: H3000 is inmiddels verkocht.
Is een Eclipse niets voor je ?? Nieuwer, meestal goedkoper en zeer uitgebreid.
En er zitten ook H3000 presets in.

Ok jammer, thanks in ieder geval!!! Ik heb me een beetje ingelezen in de eclipse en volgens mij is de algemene ervaring wel dat ze toch allebei echt anders klinken. Ik weet nog niet wat voor mij zwaarder weegt, de klank van de h3000 of de uitgebreidere mogelijkheden op de eclipse (bv midi cc) Ik neig toch denk iets meer naar klank...

Lastig! :-)

Weer even wat nieuw leven inblazen:

Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie Eventide H3000 !!!!

:okdan::okdan::okdan:

Helaas heb ik er nog steeds geen een gevonden in De Benelux of Duitsland. Wel in USA maar betaal liever geen invoerrechten. Daarom nogmaals hier: Ik zoek een mooie Eventide H3000!!!!!

Status
Please reply by conversation.
Back