• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Circuit + Launch Control XL + Kenton MIDI USB Host

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
De Circuit is toch wel één van Novation's best products ever. (of iig de leukste :D )

En deze combo (Circuit+LCXL+Kenton MIDI USB host) maakt het een fantastisch geheel voor live.
8)

Wat leuke puntjes:

1. 128 step sequencer per track ( 16 x 8 )
  2. Build-in speaker (verwacht geen mega volume maar heerlijk dat het er in zit)
  3. Werkt op batterijen (en dat met gemak een hele dag lang)
  4. compact en licht in gewicht (je zit al snel met dit ding op de bank, het park, in bed, de trein etc.)
  5. makkelijke bediening (maakt het bijv. ook leuk voor vrienden die eens willen mee jammen)
  6. 2 synth tracks met de Nova engine (beetje build-in fx erover en dat klinkt niceeee)
  7. 4 sample tracks (dit kunnen jou eigen samples zijn!)
  8. Novation blijft het ding updaten met nieuwe features
  9. Geluidskwaliteit is bijzonder goed

Alles in nette staat inclusief doosjes, adapters en kabeltjes.
Waarom weg? Ik wil iets anders kopen en heb de centjes nodig.

Novation Circuit + Launch Control XL + Kenton MIDI USB Host = €499,-

Eventueel ruilen tegen:

1. Elektron Digitakt + centjes van mijn kant
  2. Teenage Engineering OP-1 + centjes van mijn kant

Back