Brain killers [Hardcore 2017 style DEMO]

harrewarre

Ouwe rot
Leuke uitlaatklep muziek maken
klinkt stom maar ik was er 4 uur in stappen mee bezig om een 2017 hardcore kick te maken

Het is DENK ik wel gelukt
Een Hardstyle kick maken en daarna een hardcore kick
en dan samen voegen
De Hardstyle kick op een lage noot zetten
De Hardcore kick wat hoger in klank

Ik hoop dat deze minder happy is

ik hen zo'n flauw vermoeden dat de liefhebbers van dit genre dit wel kunnen waarderen. niet zo zeer op de hoogte wat een kick uit 2017 zou moeten zijn maar dit stukje muziek mag ik wel.

ik hen zo'n flauw vermoeden dat de liefhebbers van dit genre dit wel kunnen waarderen. niet zo zeer op de hoogte wat een kick uit 2017 zou moeten zijn maar dit stukje muziek mag ik wel.

Dankje zeer!!
ik probeer dit muziek al van af mijn 16e te maken
in 1998 waren Hardcore producers heel negatief met nieuwelingen en werden snel in de grond getrapt
Zo heb ik dat ervaren
Nu niet zo erg meer maar soms geeft mij dat gevoel nog wel van binnen

Beste is zo te zijn als frans Bauer die in een gekken huis gratis voor mongooltjes aan het zingen is
om alleen persoonlijk te zien hoeveel lol ze hebben en de dag van hun leven hebben die ze amper krijgen
Dat noem ik eer als artiest die er als een nerd uit ziet
Gewoon jezelf zijn

Ik leerde alles alleen door stiekem achter de draaitafels te kijken wat de producers met de Amiga lieten horen bijvoorbeeld :
DJ Pagan die ik persoonlijk goed kende ik gluurde vaak naar zijn super talent
maar hakken deed ik niet veel alleen kijken hoe ze het deden

Later trok hij mij op het podium en liet hij mij in overleg met de party verlichting spelen op de dansvloer en dan op ritme mee doen op het geluid en licht

Toen ik al die 50.0000 mensen op kardingen Ravers Religion zag springen op zijn muziek
dacht ik daar wil ik ook daar staan!!!!
Maarja het is me tot nu toe nog niet gelukt om 50.000 mensen op een track van je zelf los te zien gaan

Die KICK en kale kip gevoel hoop ik ooit te krijgen

Dat stukje gevoel van eer kan een mens helemaal gelukkig maken van binnen
dat je daarna nog een betere track maakt om dat gevoel terug te krijgen
juist om daar weer te staan op die podium met 50.000 of 5.000 mensen

Laatst gewijzigd:
er zit variatie in je kick en je gebruikt goeie geluiden, maar toch heb ik de indruk dat de track over het algemeen heel erg repetitief klinkt. Zo ga je geen 5000 personen trekken :P

Het schreeuw geluidje is zeer vet, dat moet je vaker doen niet te standard.
Ik ga geen negatief kommentaar op je bass geven dan word ik gebanned voor 30 dagen.

in 1998 waren Hardcore producers heel negatief met nieuwelingen en werden snel in de grond getrapt

Omdat ze zelf nieuwelingen waren, en hun plekje niet af willen staan, zouden ze je niet helpen.

Zo ga je geen 5000 personen trekken :P
Dan heb jij die mensen op kardinge niet gezien, ze draaiden wel ergere shit.

Het schreeuw geluidje is zeer vet, dat moet je vaker doen niet te standard.
Ik ga geen negatief kommentaar op je bass geven dan word ik gebanned voor 30 dagen.

Omdat ze zelf nieuwelingen waren, en hun plekje niet af willen staan, zouden ze je niet helpen.

Thanks
Dat is idd ook een feit Desinger

Slechte kritiek leer je ook weer van

Laatst gewijzigd:
maar toch heb ik de indruk dat de track over het algemeen heel erg repetitief klinkt. :P

De track heb ik op een aantal punten aangepast en wat langer gemaakt

1 : Lead (melodie) iets veranderd
2 : Synth wat beter getunned
3 : Extra screetch en een synth toegevoegd bij 2.13 en 2.35

Alle synths die je hoort zijn uit trance presets van sylenth
Eerst de synths totaal aangepast daarna dezelfde synth weer klonen
dan de gekloonde synth weer aanpassen met camel space de boel afstellen daarna Vocodex
Dus 2 synths worden een synth in het geheel

https://soundcloud.com/the-earfucker/brain-killers

Laatst gewijzigd:
Hier was ik twintig jaar geleden makkelijk op losgegaan.

Ik vond de versie in de openingspost wel beter dan die nieuwe met die synths. En die synths zijn op zich ook nog niet verkeerd, alleen daar waar ze een octaaf de hoogte ingaan vind ik niet passen bij het zware van de rest van de track. En hij zou van mij net een bpm'etje of 2 langzamer mogen, hij is nèèèt ietsje te snel om lekker in te komen. Voor mij althans :) Maar goed, misschien word ik gewoon oud :P

Oh ik ben ook echt te oud voor dit soort dingen geloof ik...
Kan het wel waarderen hoor, heb ook kinderen met vriendjes (en een boombox) en die gingen los op je plaatje dus dat lijkt me een lekkere graadmeter ;P Vind alleen zelf als de kick een paar keer snel achter elkaar hoor ben je mij helemaal kwijt. En over mijn monitoren mis ik toch wat laag in de kick? Ik ben niet van deze kicks dus kan het mis hebben maar heb hier van mijn kinderen wat vergelijkingsmateriaal en daar hoor ik duidelijk iets meer laag in de kick. Of het laag is langer aanwezig, dat kan ook.

Keep up de good work!

Back