Trajectories released op Mindtrick Records

SB-SIX

Ouwe rot
Yess m'n laatste album is gereleased! Voor wie vind dat muziek alleen om op te dansen is, die moeten deze post even overslaan.

Dit album bevat muzikale verhalen, tripjes die je meenemen naar een andere wereld. Pure elektronische muziek, gemaakt zonder computer maar met een modular en met passie. Even alles losgelaten wat genres betreft en geprobeerd met iets echt unieks te komen.

Het album is bijna een jaar in de maak geweest (ook vanwege beperkte studiotijd wegens omstandigheden). Hulde aan Guido Atiq Vd Brink van Mindtrick Records voor het releasen van dit toch wel ongewone stukje muziek.

Het album is te luisteren op spotify (https://open.spotify.com/album/1lerWsCds20PephmmyCHh1),
op bandcamp (https://mindtrickrecords.bandcamp.com/album/sb-six-trajectories-ep-mtrdig021)
op beatport (https://www.beatport.com/release/trajectories-ep/2030477)
en binnenkort op itunes.

Congrats! Gaaf dat ie eindelijk gedaan is. Ik hoor dat je nog flink aan het werk bent geweest :). Morgen ga ik het hele album eens op m'n gemak beluisteren.

Vet, combi van je vorige bandcamp spullie en wat nieuwe tracks dus?
Erg fijne verhalen dit. Kan er echt uren op repeat naar luisteren!

Komt het ook nog op een fysiek medium uit?

Mooi hoor, ga ik zeker eens luisteren! Wat ik tot nu toe op SF van je heb gehoord behoort wat mij betreft ook meteen tot het beste van wat er SF staat, heb daar al met veel plezier naar geluisterd.

Gefeliciteerd! Klinkt dik hoor:okdan: Misschien Ludowic eens een mailtje sturen? Ik hoor wel overeenkomsten voor een samenwerking :P

Mooi hoor, ga ik zeker eens luisteren! Wat ik tot nu toe op SF van je heb gehoord behoort wat mij betreft ook meteen tot het beste van wat er SF staat, heb daar al met veel plezier naar geluisterd.

Wow dat is wel een heel groot compliment, tof om te horen thanks!

Gefeliciteerd. Ga straks s ff op mn genak luisteren
Dank je, veel plezier alvast :)

Gefeliciteerd! Klinkt dik hoor:okdan: Misschien Ludowic eens een mailtje sturen? Ik hoor wel overeenkomsten voor een samenwerking :P

Ok thanks ik ga het eens bekijken :)

vanmiddag tijdens het werk eens helemaal beluisterd. Lekkere muziek, consistente sfeer, vergelijkbare mix over het hele album. top! . Persoonlijk favoriet: lastig. de remix Redemption, die heb ik gelijk nog een keer gedraaid. Bij deze is SB-SIX uitgesloten voor deelname aan de SF contest 2017:engel:

vanmiddag tijdens het werk eens helemaal beluisterd. Lekkere muziek, consistente sfeer, vergelijkbare mix over het hele album. top! . Persoonlijk favoriet: lastig. de remix Redemption, die heb ik gelijk nog een keer gedraaid. Bij deze is SB-SIX uitgesloten voor deelname aan de SF contest 2017:engel:

Hey leuk dat je het helemaal hebt geluisterd! Dat is zowiezo al een achievement :) De remix heeft iemand anders gemaakt, mag ik nu toch wel weer meedoen met contest 2018? :)

gefeliciteerd :)

en toffe sounds !
Dank je! 🍻

Allereerst gefeliciteerd!

Ik heb er voor nu een beetje doorheen ge'bladerd'. Klinkt erg lekker allemaal hoor. Tof! Hij gaat mee op vakantie waar ik onder het genot van een zonnetje (hoop ik) en een biertje het even lekker op me in laat werken.

ps. walk in the park word ik toch wel warm van... heerlijke track! Die heb ik ff helemaal geluisterd. Was moeilijk om uit te zetten...

Back