Arturia Minibrute probleem met toetsen (openschroeven?)

Michaels Keys

Ouwe rot
Beste forumleden, heb pech met een minibrute, laten opsturen via marktplaats en bij uitpakken zie ik dat twee toetsen boven de andere uitsteken, staan een halve centimeter verder omhoog : (

Heeft iemand ervaring met het openschroeven van de minibrute? Ergens een service Manuel te vinden/ downloaden? Issues met het toetsenbord en tips hoe dit op te lossen? (hopelijk alleen iets met een veertje dat verschoven of losgeschoten is?)

Dank voor tips!! Groeten, Michael

zitten ze niet meeer in de garantie?
Want dit is een standaard probleem bij de oudere versies, ik kan morgen wel ff informaren bij de importuer. die heeft wel spare keys liggen denk ik

Dank voor je reactie! Verkoper heeft (nog) niks van zich laten horen maar zou natuurlijk bij verzending kunnen zijn gebeurt. Heb dus nog geen garantiebewijs of aankoopbon (maar als hij idd al wat ouder is is garantietermijn ws al verlopen).

Vond op youtube een filmpje, lijkt er verdacht veel op ... " Minibrute DIY repair".
Heb nog niet precies gezien welk onderdeeltje er nu kapot is en of het nu gemaakt wordt of vervangen ....
Dank voor je hulp alvast!

Zag dat het plastic onderdeeltjes zijn die de toets omlaaghouden, die kunnen afbreken...
Op youtube ook te zien dat het met superlijm weer gefixt wordt maar weet niet of je ze ook makkelijk kint vervangen (prijs van die plastic dopjes valt hopelijk mee en is toch net iets fijner idee dan lijm....)

Back