SUMMER SALE!! - REGIO GENT / BELGIE 
- Roland JX-3P + PG200 + Midi €900
- Roland Tr 606 (CJ Bolland) €380
- Roland PA 150 €160
- Tiptop BD 808 €75
- Tiptop BD 909 €110
- Tiptop CP 909 €100
- Stereoping TX81Z Controller €220
- Oktava MK012 Condensor Mic (x2) €190/stuk
- Ikea Rast 19inch rack €30
- Flightcase 727 / 707 €25
- Revox A77 MK3 (x2) €150/stuk
- Revox A77 MK4 onderdelen €40
- Laptop stand, Thomann €15 (Incl verzendkosten)
- Future music magazines gratis
- Bass station adapter stukken int. gratis
-----------------------------------------------------------------------------------------
- Roland JX-3P + PG200 + Midi + flightcase + stofhoes + manual & orignele service manual
(Orignele EPROM wordt erbij geleverd, uitgehaald wegens JX-3P Midi Expansion kit (Organix)
https://organix.inque.org
Enkel ophalen wegens afmetingen, gewicht.
- Roland Tr 606 (CJ Bolland) + originele manual + stofhoes + universele adapter (Onlangs aangekocht bij Thomann, nog steeds betrouwbaar maw)
Heeft zijn beste tijd gezien maar blijft nog lekker door drummen, geen kraak op pots. Doet wat hij moet doen!
Onlangs nagekeken door bevriende synthreparateur (geen factuur aanwezig), aantal pots vervangen + gekuist.
Verzenden op kosten van koper
- Roland PA 150, gebruikt als summing mixer. Lekkere galmveer en oversturing. Veel krakende pots..
Enkel ophalen wegens gewicht
- Tiptop BD 808, min. rack rash. Verzenden op kosten van koper
- Tiptop BD 909, min. rack rash. Verzenden op kosten van koper
- Tiptop CP 909, min. rack rash. Verzenden op kosten van koper
Tiptop drumset samen: 270 incl. verzenden!
- Stereoping TX81Z / Blofeld Controller, DIY kit van Stereoping.
Tijdelijk gebruikt voor Blofeld Waldorf. (Momenteel uitgerust met TX81Z cover, beide faceplates worden samen verkocht)
- Oktava MK012 Condensor Mic (x2)
2 sets te koop. Elke uitgerust met 3 capsules: omnidirectional - cardioid - hyper cardioid
Komt bij; T.bone SSM5 microphone clamp, Oktava WS-012 Wind Screen
- Ikea Rast 19inch rack, wel bekende kast. Komt met rack bouten en schermkapjes. Hout is gebeitst.
Liefst ophalen, eventueel kan ik deze uiteenhalen en verzenden.
- Flightcase, past juist een 727 / 707 en voeding / effectbakjes in. Afmetingen:
Enkel ophalen wegens afmetingen
- Revox A77 MK3, beide komen van verzamelaar. Werkende toen ik ze kocht, nu niet meer. Nu al 3 jaar mooi afgedekt in berging.
Na ze opnieuw aan te zetten zijn er vermoedelijk enkele condensators gesprongen. Gekend probleem bij oude elektronica.
Iemand met technische kennis kan ze met een ebay repair set terug goed zetten vermoed ik.
Na 3 jaar moet ik het gewoon toegeven, ik heb er niet de kennis, centen of tijd voor..
- Revox A77 MK4 onderdelen, zie foto's. Handig indien je een Revox A77 wilt oplappen.

- Roland JX-3P + PG200 + Midi €900
- Roland Tr 606 (CJ Bolland) €380
- Roland PA 150 €160
- Tiptop BD 808 €75
- Tiptop BD 909 €110
- Tiptop CP 909 €100
- Stereoping TX81Z Controller €220
- Oktava MK012 Condensor Mic (x2) €190/stuk
- Ikea Rast 19inch rack €30
- Flightcase 727 / 707 €25
- Revox A77 MK3 (x2) €150/stuk
- Revox A77 MK4 onderdelen €40
- Laptop stand, Thomann €15 (Incl verzendkosten)
- Future music magazines gratis
- Bass station adapter stukken int. gratis
-----------------------------------------------------------------------------------------
- Roland JX-3P + PG200 + Midi + flightcase + stofhoes + manual & orignele service manual
(Orignele EPROM wordt erbij geleverd, uitgehaald wegens JX-3P Midi Expansion kit (Organix)
https://organix.inque.org
Enkel ophalen wegens afmetingen, gewicht.
- Roland Tr 606 (CJ Bolland) + originele manual + stofhoes + universele adapter (Onlangs aangekocht bij Thomann, nog steeds betrouwbaar maw)
Heeft zijn beste tijd gezien maar blijft nog lekker door drummen, geen kraak op pots. Doet wat hij moet doen!
Onlangs nagekeken door bevriende synthreparateur (geen factuur aanwezig), aantal pots vervangen + gekuist.
- Roland PA 150, gebruikt als summing mixer. Lekkere galmveer en oversturing. Veel krakende pots..
- Tiptop BD 808, min. rack rash. Verzenden op kosten van koper
- Tiptop BD 909, min. rack rash. Verzenden op kosten van koper
- Tiptop CP 909, min. rack rash. Verzenden op kosten van koper
Tiptop drumset samen: 270 incl. verzenden!
- Stereoping TX81Z / Blofeld Controller, DIY kit van Stereoping.
Tijdelijk gebruikt voor Blofeld Waldorf. (Momenteel uitgerust met TX81Z cover, beide faceplates worden samen verkocht)
- Oktava MK012 Condensor Mic (x2)
2 sets te koop. Elke uitgerust met 3 capsules: omnidirectional - cardioid - hyper cardioid
Komt bij; T.bone SSM5 microphone clamp, Oktava WS-012 Wind Screen
- Ikea Rast 19inch rack, wel bekende kast. Komt met rack bouten en schermkapjes. Hout is gebeitst.
Liefst ophalen, eventueel kan ik deze uiteenhalen en verzenden.
- Flightcase, past juist een 727 / 707 en voeding / effectbakjes in. Afmetingen:
Enkel ophalen wegens afmetingen
- Revox A77 MK3, beide komen van verzamelaar. Werkende toen ik ze kocht, nu niet meer. Nu al 3 jaar mooi afgedekt in berging.
Na ze opnieuw aan te zetten zijn er vermoedelijk enkele condensators gesprongen. Gekend probleem bij oude elektronica.
Iemand met technische kennis kan ze met een ebay repair set terug goed zetten vermoed ik.
Na 3 jaar moet ik het gewoon toegeven, ik heb er niet de kennis, centen of tijd voor..
- Revox A77 MK4 onderdelen, zie foto's. Handig indien je een Revox A77 wilt oplappen.
Zomerproject...