Ik heb sinds kort via ruilen een jx-3p inclusief programmer (onmisbaar) verkregen, aangezien (semi)analoog weinig in mijn muziekstijl gebruikt wordt, heb ik er alleen wat leuke klankjes mee gemaakt (vooraal basjes) en deze gesampled om in reason te gebruiken. nu staat hij ongebruikt te wachten op een nieuwe eigenaar die hem aan het werk wil zetten !
dus is er iemand dit deze in perfecte staat verkerende synth aan zijn setup wil toevoegen, en er een leuk en voor mij bruikbaar artikel tegen wil omruilen (eventueel met bijbetaling).
neem contact op (liever direkt per email op tumbadora@planet.nl)
--------------------------------------------
werk momenteel met iMac G3 400mhz & 120 Gig HD, Reason, Protools free, Spark, Peak, Tascam US-224, Fostex VF-08,
Korg T3 (masterkeyboard) Martinez Basgitaar, Yamaha silent guitar nylon, div mic's verder een verschrikkelijke berg aan percussie instrumenten (alle werelddelen zijn bijna ingedekt)

dus is er iemand dit deze in perfecte staat verkerende synth aan zijn setup wil toevoegen, en er een leuk en voor mij bruikbaar artikel tegen wil omruilen (eventueel met bijbetaling).
neem contact op (liever direkt per email op tumbadora@planet.nl)
--------------------------------------------
werk momenteel met iMac G3 400mhz & 120 Gig HD, Reason, Protools free, Spark, Peak, Tascam US-224, Fostex VF-08,
Korg T3 (masterkeyboard) Martinez Basgitaar, Yamaha silent guitar nylon, div mic's verder een verschrikkelijke berg aan percussie instrumenten (alle werelddelen zijn bijna ingedekt)