Child of arT's nieuwe tracks.

Child of arT

Ouwe rot
Hierbij wil ik twee nieuwe tracks met jullie delen. Ik heb de volgende instrumenten gebruikt: de Roland TR-09, Roland MKS-50, Roland JX-305 en de Halion synth/sampler. Het is eigenlijk één idee uitgewerkt in twee 'versies'. Met name qua beat lijken ze op elkaar, het is een beetje club achtig.

Feedback is uiteraard welkom!
m.vr.gr. Child of arT.

Inspiratie in de apotheek opgedaan? :-)

Nog steeds is je stijl herkenbaar! Ik kon het prima verdragen.
Misschien zou ik het zelf wat anders doen, maar dat vind je vast ook van mijn deuntjes.. :engel:

Inspiratie in de apotheek opgedaan? :-)

Ja, het blijft een noodzakelijk kwaad.

Nog steeds is je stijl herkenbaar! Ik kon het prima verdragen.

Leuk om te lezen!:okdan:

Misschien zou ik het zelf wat anders doen, maar dat vind je vast ook van mijn deuntjes.. :engel:

De perfecte track bestaat niet, dus iets anders doen heb je vaak.

helemaal niet slecht, heb met plezier geluisterd, maar voor mij persoonlijk mogen er wat dingetjes bij.. een extra lead, een extra melodie enzo. Nu klinken ze beide nog wat "droog". Veel succes ermee ! :)

helemaal niet slecht, heb met plezier geluisterd, maar voor mij persoonlijk mogen er wat dingetjes bij.. een extra lead, een extra melodie enzo. Nu klinken ze beide nog wat "droog". Veel succes ermee ! :)

Top dat je er met plezier naar hebt geluisterd! Iets toevoegen ga ik over nadenken...

De tweede vind ik echt superdik. Wel opgelet met de highs! Er zit heel erg veel hoog in de track.

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de tweede gaan. Helaas ben ik het wel met mijn voorganger eens maar zal daar ook wat argumenten voor neerzetten.

Het is inderdaad wat aan de saaie kant. Moet meer variatie in komen. Het klinkt nu als een lange monotone melodie herhaling. Dat zou niet erg zijn als er nog van alles omheen springt maar dat doet het niet. Klinkt ook inderdaad wat plat.

Doet me denken aan de TR909 drumcomputer. Als je daar een patroon in gooit zonder accent te gebruiken klinkt het ook net niet. Met accent erbij swingt het opeens wat meer. Dat is ook wat ik hier mis. Het pakt niet.

Ik zou zeggen lekker door blijven knutselen.

Sorry, nope... Stelt niks voor (saai en vervelend eigenlijk).

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de tweede gaan. Helaas ben ik het wel met mijn voorganger eens maar zal daar ook wat argumenten voor neerzetten.

Het is inderdaad wat aan de saaie kant. Moet meer variatie in komen. Het klinkt nu als een lange monotone melodie herhaling. Dat zou niet erg zijn als er nog van alles omheen springt maar dat doet het niet. Klinkt ook inderdaad wat plat.

Doet me denken aan de TR909 drumcomputer. Als je daar een patroon in gooit zonder accent te gebruiken klinkt het ook net niet. Met accent erbij swingt het opeens wat meer. Dat is ook wat ik hier mis. Het pakt niet.

Ik zou zeggen lekker door blijven knutselen.

Helaas, ik ben wel heel nieuwsgierig naar jullie muziek geworden.

Back