[Jamsessietje]C738-paranoia.mp3

C738

Meubilair
Burgers, Boeren en Buitenlui!

Het is al enige tijd geleden, maar Circus 738 presenteert bij deze een nieuwe opname *juich!*

Klikkerdieklik!

8 maten loopje arrangement on the fly op de mixer gedaan (as usual).
Het is nog niet af dus kom maar op met jullie (onderbouwde als het kan ;)) kritiek!

-Robin-

'k Heb diverse aanpassingen op mijn lijstje staan.
Ik wil wat dunne ijzige strings (akkoorden) erbij voegen in het 2e gedeelte. Gewoon het baslijntje volgen maar wel met diverse omkeringen.

De baslijn vind ik ook nog te saai. Misschien het filter wat opendraaien in het tweede gedeelte?

-C-

Ik vind die percussie licht op de achtergrond leuk, is dat ook synth-gemaakt.
Echt leuk zou het zijn als er ook andere toonsoort(en) voorbijkwamen, al is het maar voor even.:koffie:

Naton> een refrein achtig stukje bedoel je? Daar had ik nog niet over nagedacht. Ik trek het nummer sowieso helemaal overhoop qua akkoorden verloop denk ik. Het moet spannender.

-C-

dududududuDOEMmmm........

Dat outputboard heeft voor de nodige inspiratie gezorgd hoor ik! :D

Lekker hoor!

-PascaL-

hai,

hoewel ik je song niet afgenoeg vind, vind ik hem wel inspirerend.Ik heb er wat aan toegevoegd als je het niet erg vind.
ff snel weliswaar hoor..let niet op het gekraak,er gaat hier meer mis vandaag..jonge jonge

bibi

www.smokeandnoise.com/sounds/edit.mp3

Hey Demian :D

nee ik vind het niet erg.
Maar dr stond toch ook in de eerste post dat het nog niet af was? :D:D:D

Maakt niet uit. Leuk geluidje. Wie A zegt moet ook B zeggen natuurlijk ;) waar komt dat geluid uit?
Anders maak ik um wel na in de nord.

Heb je ook met de hihats wat gedaan trouwens?
Op het moment heb ik een 2e versie gebouwd met een 808 kit in plaats van de casio RZ-1 kit.
De 808 geeft het numme rmeer power maar ook een duidelijkere electro sound in de zin van het 'verplichte' 808 en andere roland bakkies verhaal.

-C-

het is presetgeluidje 134 uit de V-station , gewoon een beetje toetsendrukken en het toen gaf wel een effect wat ik leuk vond :)

Ik heb alleen een beetje zitten knippen en plakken in je drums om het beter uit te laten komen met die toevoeging van mij. Verder vind ik dus de drums best lekker,het basje trouwens ook. Ik probeerde er een beetje oude ozric tentacles draai aan te geven.

ah okay.

Op het moment heb ik een tweede strings lijntje met een hele dunne hoge supersaw erover gezet.
Maar dit idee ga ik ook bekijken :D
Cool, thanks again ;)

-C-

ik vond de track al supperlekker.. maar die nieuwe geluidjes passen er ook perfect bij, kzou die wel gebruiken C' ...
maken het geheel nog wat meer ambient/spook achtiger vind ik.

:okdan: kan niet wachten om je set live te horen !

Origineel geplaatst door Waveglider

:okdan: kan niet wachten om je set live te horen !

ja... ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat klinken..

-C-

Origineel geplaatst door C738
Naton> een refrein achtig stukje bedoel je? Daar had ik nog niet over nagedacht. Ik trek het nummer sowieso helemaal overhoop qua akkoorden verloop denk ik. Het moet spannender.

-C-

pr'cies :) sux6 er mee in ieder geval

Back