keynell101
noodzakelijk lid
Na lange tijd laat ik (voor sommigen beter bekend als BCA303) weer eens wat van me horen in de vorm van een verkoopthread. Ik bied onderstaande apparatuur voorlopig alleen te koop aan op dit forum. Het gaat hier zeker niet om een beëindiging van een hobby, geldnood of whatever, maar het is wel tijd voor een zeer drastische studio-opruiming, dus bij deze bied ik hetvolgende te koop aan:
Roland TB-303 - € 800,00
de ex van Miss Djax, ziet er netjes uit
Roland MKS-70 + PG-800 - € 650,00
incl. geheugen M-64C en extra sound card / heeft wat racksporen, maar in een rack zie je daar niets van / synth & programmer worden niet los van elkaar verkocht
Roland R8 - € 200,00
incl. dance (SN-R8-10) & electronic card (SN-R8-04)/ cards zijn niet los te koop
Studio Electronics SE1-X - € 1.300,00
in werkelijk prachtige staat, top synthesizer
Waldorf Microwave + Access Programmer - € 575,00
de Microwave 1 met analoog filter / heeft wat racksporen, maar in een rack zie je daar niets van / synth en programmer worden niet los van elkaar verkocht
Sequential Circuits Pro One - € 600,00
analoog scheurmonster in mooie staat
Akai VX-600 - € 450,00
analoge matrix synth incl. memory card / onlangs is het displayfolie vervangen / verkeert mede daardoor weer in superstaat
Akai S3000XL 32 MB - € 500,00
m’n scsi zip-drive krijg je er gratis bij
Reacties het liefst naar studio.opruiming@quicknet.nl (of anders een persoonlijk bericht, maar e-mail heeft m'n voorkeur).
Prijzen zijn in principe vast. Als je geen interesse heb, dan a.u.b. GEEN reacties over prijzen naar het hierboven genoemde e-mailadres. Alleen serieuze reacties zal ik dan ook serieus beantwoorden. Aan reserveringen in de zin van "misschien dat ik over een week geld heb om een synth van je te kopen" doe ik niet. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!!
Alles kan alleen bij mij thuis worden opgehaald, ik doe niet aan verzenden.
Foto’s van de hier aangeboden gear kan ik later deze week per e-mail verzenden (en misschien volgt er nog een link naar een site met de foto's).
Groet,
Keynell101
Roland TB-303 - € 800,00
de ex van Miss Djax, ziet er netjes uit
Roland MKS-70 + PG-800 - € 650,00
incl. geheugen M-64C en extra sound card / heeft wat racksporen, maar in een rack zie je daar niets van / synth & programmer worden niet los van elkaar verkocht
Roland R8 - € 200,00
incl. dance (SN-R8-10) & electronic card (SN-R8-04)/ cards zijn niet los te koop
Studio Electronics SE1-X - € 1.300,00
in werkelijk prachtige staat, top synthesizer
Waldorf Microwave + Access Programmer - € 575,00
de Microwave 1 met analoog filter / heeft wat racksporen, maar in een rack zie je daar niets van / synth en programmer worden niet los van elkaar verkocht
Sequential Circuits Pro One - € 600,00
analoog scheurmonster in mooie staat
Akai VX-600 - € 450,00
analoge matrix synth incl. memory card / onlangs is het displayfolie vervangen / verkeert mede daardoor weer in superstaat
Akai S3000XL 32 MB - € 500,00
m’n scsi zip-drive krijg je er gratis bij
Reacties het liefst naar studio.opruiming@quicknet.nl (of anders een persoonlijk bericht, maar e-mail heeft m'n voorkeur).
Prijzen zijn in principe vast. Als je geen interesse heb, dan a.u.b. GEEN reacties over prijzen naar het hierboven genoemde e-mailadres. Alleen serieuze reacties zal ik dan ook serieus beantwoorden. Aan reserveringen in de zin van "misschien dat ik over een week geld heb om een synth van je te kopen" doe ik niet. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!!
Alles kan alleen bij mij thuis worden opgehaald, ik doe niet aan verzenden.
Foto’s van de hier aangeboden gear kan ik later deze week per e-mail verzenden (en misschien volgt er nog een link naar een site met de foto's).
Groet,
Keynell101