Ambient/ Lounge /Breakbeat / Chillout

chemicalxposure

The Only Constant Is Chan
This track is based upon the final prophecies of mankind that has been written and seen throughout the ages by clairvoyants and ancient magicians and wizards.We will create our final demise, by A.I. and/or War.. we will erase and destroy our planet. This track is a journey to all sort of emotions, sadness because we are aware, but also joy and ultimate euphoria - because we are "aware"
(aware of a another realms of consciousness, aware that you soul is immortal, and aware that we must say goodbye to all our beloved ones when they...or we will die.Until we meet again)

Enjoy this one !!

Thnx Gloomer, ff vraagje ...hoe klinkt de mix bij jou?
Ik twijfelde of er genoeg sub inzat, maar naar mijn id is dit net goed - maar ik heb t in 3 studio's gechecked, en overal klonk t ok maat wel weer anders (verschil in headroom, stereo wijdte en sub) - aan dage hand daarvan heb ik mn mix iets aangepast - en dit is dan t resultaat :)
Sowizo thnx voort luisteren en je commentaar!! Gr Claudius

Oh Clausius, daar kan ik je niet mee helpen, want mijn speakers van mijn online pc zijn stuk, ik hoor maar de helft aan de linkerkant. Sorry man, maar je track is beestig goed..

Iemand anders met goede monitors misschien ??

Succes ! :)

Ik ben links compleet doof maar wel extreme tinnitus en hyperacousis (geluid doet pijn, ook al hoor ik t niet) dus ja tis wat lastiger van me om een mix echt gode te laten klinken
Maar thnx voor je op commentaar !! Fijne avond en k spreek je vast wel weer eens hIer :)

Laatst gewijzigd:
Weer eens een bezoekje gebracht aan de tracksafdeling van het forum en heb deze beluisterd. Erg mooi en het klinkt allemaal best goed op mijn koptelefoon (AKG K240 MKII), in die zin dat voor mij alles goed in evenwicht is. Ook geen overdreven nadruk op bepaalde klanken. Over de mix ansich kan ik niks zeggen want ik weet niet wat je bedoeling oorspronkelijk was. Vind het wel knap dat je met zoveel gehoorproblemen (die niet gering zijn) toch nog zulke muziek weet te maken. Petje af!

Mooie productie! Sfeer is ook lekker :mega:
Mix vind ik best goed.. misschien nog een beetje meer sub idd maar het klinkt best al fijn zo :)

Ja,... klinkt als muziek in mijn oren. Goed zo!

((een klein detail: de intro is net iets te lang om boeiend te blijven). Maar de track is verder super goed.

Thnx allemaal voor jullie positieve feedback :)
Iemand die me kan vertellen hoe de mix verder klinkt?
Qua compressie, stereo wijdte, niet teveel of te weinig high, mid, of sin? Bij mij klinktie wel zoals ik m wou hebben, maar mss dat iemand ergens anders niet goed klinkt ? Kheb zelf maar 1 oor waar ik mee kan horen ( ja met 1 oor hoor je ook stereo) maar t koste me wel wat tijd voordat ik doorhad hoe ik een beetje een nirmaal/goedklinkende mox kon maken)

Iig bedankt alvast voort luisteren , en ik kijk uit naar verdere feedback :)

Ook weer zo'n goeie sfeervolle plaat. Toffe sounds en afwisseling. Ik vind het intro daarom ook prima van lengte: er gebeurt in die minuten w.m.b. genoeg om de aandacht vast te houden. Ik denk dat ik zelf niet voor een 4x4-drumpatroon had gekozen, maar goed, smaak. Later mixt het wel erg lekker trouwens met die verneukte vocalsamples.

Ik heb niks aan te merken op de mix. Op 6:46 en 7:02 lijkt ergens wel iets te kraken of te clippen. Maar wellicht is dat de bedoeling.

Thnx allemaal voor de positieve feedback !!
Ik weet nu iig dat ik op de goeie weg zit :)

Back