Kwurqx
Happy synthing
Een paar dagen nadat Krakli - Arminator uitkwam (medio juni) tijd voor een eerste testrit.
En...het is een inspirerend apparaat. Een Yamaha CS80 geinspireerde synth.
Na een paar uur prutsen al een heel stel bruikbare patches. En een aantal test tracks.
Voorbeeld:
NIET Krakli - Arminator: Drums: E-Phonic - Drumatic 3, Mono lead: FuzzPilz - Oatmeal.
Krakli - Arminator heeft nu al een plekje in mijn favorieten lijstje veroverd.
bedroomproducersblog.com
Ook zonder Facebook te vinden op bijv.
Tot op heden overigens eigenlijk ook nooit eigen producties gedeeld (heb daarvoor zojuist een SoundCloud account aangemaakt)
Dus ik ben ook wel benieuwd naar reacties.
P.S. Deze Soundcloud 44.1kHz/128kbps rendering is zeker niet vrij van compressie artefacten hoor ik (op koptelefoon)....
En...het is een inspirerend apparaat. Een Yamaha CS80 geinspireerde synth.
Na een paar uur prutsen al een heel stel bruikbare patches. En een aantal test tracks.
Voorbeeld:
NIET Krakli - Arminator: Drums: E-Phonic - Drumatic 3, Mono lead: FuzzPilz - Oatmeal.
Krakli - Arminator heeft nu al een plekje in mijn favorieten lijstje veroverd.
Krakli Releases Free Yamaha CS-80 VSTi Plugin For Windows
Krakli has introduced Arminator, a freeware (Facebook account required to download) virtual instrument in 32-bit VSTi plugin format for Windows which emulates the Yamaha CS-80 hardware synthesizer. Arminator was released as a tribute to Armin Kujashi who, in turn, created an excellent...
Ook zonder Facebook te vinden op bijv.
Tot op heden overigens eigenlijk ook nooit eigen producties gedeeld (heb daarvoor zojuist een SoundCloud account aangemaakt)
Dus ik ben ook wel benieuwd naar reacties.
P.S. Deze Soundcloud 44.1kHz/128kbps rendering is zeker niet vrij van compressie artefacten hoor ik (op koptelefoon)....
Laatst gewijzigd: