DeSpErAtOzz
Grooveness
Kheb men virus nog maar een weekje, ma die handleiding trekt dus echt wel op geen kl*te
, dusjah, heb'k zelf wat zitten experimenteren, so far so good, ma nu wil'k men originele patches op de A&B bank trug, er is zo een file (ABM.mid) die ik in men virus moet laden , ma hoe doe'k dit :confused: , daar zitten trouwens ook 2 midisporen in, terwijl in alle andere files maar 1, is dit normaal ?
een OS en de 1024 patches update installen lukt wel, maar die ABM.mid kan ik niet op dezelfde manier inladen in men virus, doe ik iet fout ofzo?
owja, is het mogelijk dat ik die Analoge Sound-Patches(bijgeleverd bij OS 6.5) in men multi-bank laad? want ik wil eerst nog goed experimenteren met de originele patches op de single A & B bank
Khoop dat jullie me kunne helpe , want de handleiding maakt mij niet veel wijzer, buiten d'n uitleg om een OS erop te zetten
Alvast bedankt, despe
, dusjah, heb'k zelf wat zitten experimenteren, so far so good, ma nu wil'k men originele patches op de A&B bank trug, er is zo een file (ABM.mid) die ik in men virus moet laden , ma hoe doe'k dit :confused: , daar zitten trouwens ook 2 midisporen in, terwijl in alle andere files maar 1, is dit normaal ?een OS en de 1024 patches update installen lukt wel, maar die ABM.mid kan ik niet op dezelfde manier inladen in men virus, doe ik iet fout ofzo?
owja, is het mogelijk dat ik die Analoge Sound-Patches(bijgeleverd bij OS 6.5) in men multi-bank laad? want ik wil eerst nog goed experimenteren met de originele patches op de single A & B bank
Khoop dat jullie me kunne helpe , want de handleiding maakt mij niet veel wijzer, buiten d'n uitleg om een OS erop te zetten

Alvast bedankt, despe