Virus Vraagje

DeSpErAtOzz

Grooveness
Kheb men virus nog maar een weekje, ma die handleiding trekt dus echt wel op geen kl*te :) , dusjah, heb'k zelf wat zitten experimenteren, so far so good, ma nu wil'k men originele patches op de A&B bank trug, er is zo een file (ABM.mid) die ik in men virus moet laden , ma hoe doe'k dit :confused: , daar zitten trouwens ook 2 midisporen in, terwijl in alle andere files maar 1, is dit normaal ?

een OS en de 1024 patches update installen lukt wel, maar die ABM.mid kan ik niet op dezelfde manier inladen in men virus, doe ik iet fout ofzo?

owja, is het mogelijk dat ik die Analoge Sound-Patches(bijgeleverd bij OS 6.5) in men multi-bank laad? want ik wil eerst nog goed experimenteren met de originele patches op de single A & B bank

Khoop dat jullie me kunne helpe , want de handleiding maakt mij niet veel wijzer, buiten d'n uitleg om een OS erop te zetten :)

Alvast bedankt, despe

Gewoon hetzelfde doen als het os. Alleen deze file is gesplits in twee files, dus eerst de eerste file doen, ff wachten ( Kijk ook op het display wat erstaat) en dan de tweede file inladen.

Succes

dat is nu net het probleem :s, ik doe hetzelfde als bij het OS maar het lukt niet :(

normaal gezien: ik open de Os-midi file, stel midi out in enzow, duw op play, en men schermpje van de Virus weergeeft het aantal ontvangen blocks enzow

bij de analoge-patches midi en de A&B bank midi doe ik juist hetzelfde, duw op play, maar men virus weergeeft niets van ontvangen ... er gebeurt maw niets

Je moet wel je virus instellen dat die sys ex. ontvangt. Maar als het goed is staat het allemaal heel makkelijk in je manual beschreven of in de readme files van je abm.mid

succes

Origineel geplaatst door bouncemasters
gebruik de sounddiver die erbij dan kan t echt niet fout gaan

mja, kan wel, maar ik wil et via cubase doen :)

en et is nog steeds niet gelukt, kheb wat zitten knoeien met men instellingen bij system edit vd virus en nu heb'k al een signaal dat em iet ontvangt

maar nu krijg ik verify error - program missing

dat is ook niet echt de bedoeling denkik , kan iemand mij de instellingen in system/multi edit es pb'en ofzow , ik wil et echt via cubase kunnen doen, is veel handiger, OS, patches, allemaal in 1 programma kunne updaten ...

greetz, despe

Ik zal vanmiddag wel ff antwoorden.

Waarschijnlijk moet je abm.mid op de virus site opnieuw downloaden. Je moet hem ook in twee keer doen, want waarschijnlijk is die file te lang.

Back