Grotere analoge mixers

Origineel geplaatst door Downside Studio
Wat de gratis verwarming betreft dat klopt ja: ik had het probleem, waar laat ik in godsnaam die voedingen (in totaal 20 units)..studio is geisoleerd dus daar kan de warmte niet weg (plus de ventilatoren maken teveel kabaal uiteraard)..oplossing: gat in de muur naar het kantoor en daar in het vervolg de verwarming uit! Gelijk de voedingen uit de ruimte weggewerkt.
en voor de zekerheid toch maar een airco aanschaffen voor als je in de zomer gaat draaien...;)

twijfels bij windows 98

twijfels bij windows 98

Ja want bij Windows 98 krijg ik wel twijfels.

Jammer dat er in deze industrie weinig Unix te bekennen is (buiten MacOs dan)

De airco's draaien hier in de winter ook op volle toeren!......iemand een idee hoe dat bitmapje te vervangen is? ben een macman dus weet dat niet

PC vervangen door Mac

PC vervangen door Mac

Kun je niet beter de PC vervangen door een Mac?

Neem aan dat de prijs van een Mac in het niet valt bij de verbouwing.

En bedankt voor de tip over de voeding. Heb gelukking een zwaardere uitvoering (300 ipv250) en een lange kabel (10-12 meter schat ik in)
Dus hij kan ver weg staan

Die pc draait onder dos het automatie gedeeltje van de octagon. Rest gebeurd hier op een dual g5, een g4 en een powerbook ;)

vertrouwen

vertrouwen

Ok,

voor het grootste gedeelte vertrouw ik je weer.
Maar er blijft achterdocht ;-) (win 98)

yes, windows opstartscherm is verleden tijd!..mooi logo voor in de plaats haha...

net op tijd voor de eerste opname die vandaag was...zou eigenlijk pas volgende week beginnen, maar enkele klanten konden niet wachten...morgen 15 man over de vloer en zaterdag 14 man....gelijk in het diepe whoepie....

So ey, ga ik effe 'n draad uit de sloot trekken ey....

Iemand ervaring met 'n Midas Heritage 2000? Vooral tips wat niet te doen zijn welkom. Geloof dat ik 'n krukje nodig heb om bij de gain te komen :D

Hahah, het ging 'n pagina terug nog over Windows98...

wat je niet moet doen met een harrie 2 is hem laten staan als je hem kan kopen. that's all. dat krukje heb je nodig bij de xl4 overigens :)

Ik heb op de midas menig live bands gedaan. Erg fijne tafel, in frankrijk kom je ze in heel veel zalen tegen, paradiso had een XL3 volgens mij, ook een aantal keer op gewerkt. Beetje overkill voor studio gebruik denk ik..... maar goed. Als je hem kan betalen en de ruimte hebt kan je er leuke mixen op maken. Nog steeds is de tafel meer bedoeld als FOH console en zijn er in die prijsklasse kwalitatief wel betere tafels te koop. Tis maar wat je denkt nodig te hebben natuurlijk. Indukwekkend qua verlichting is ie zeker wel.

Laatst gewijzigd:
de preamps zijn imho ondergewaardeerd door studiolui, ik had een tijdlang een xl42 (2x xl4 kanaal in 19") in mijn preamp rack en die won het met regelmaat van zijn 3000 euro per kanaal-broertjes. maar wat dub zegt, een h2000 in goede staat is duur en voor dat geld kan je ook wel andere studiotafels kopen.

...neu joh, tis nie voor in de studio! Moet er niet aan denken die kerstboom de zoldertrap op te tillen :D

Moet FOH doen op Source voor Pitto met band... vandaar.

In de studio zou de Crest GLX perfect zijn... :D

FOH zondag op de main bij Pitto Are Closer... die knakker met de slaap nog in z'n ogen.

Back