iemand een kantel-voet voor 55"touchscreen??->voor touch-based synthesizer :P

Status
Please reply by conversation.

SirSickSik

zwaar behaard lid
iemand een kantel-voet voor 55"touchscreen??->voor touch-based synthesizer :P

Het is een longshot.. maar goed..

Een tijdje geleden heb ik een 55" touchscreen&computer-in-één gekocht en die ligt nu al 2 weken in het midden van mijn kamer op de salontafel, want er zat geen statief/houder/voet bij en die dingen blijken nieuwe pokke duur te zijn..

Nu wil ik dit gaan gebruiken in mijn muziek-setup als controller/synth/sequencer, maar dan zoek ik dus eigenlijk een houder waarin ik m kan kantelen zodat ik m verticaal, diagonaal of horizontaal kan gebruiken en kan verrijden in mijn kamer..

Is hier IEMAND die ergens in een donker hoekje van een grote loods nog iets heeft staan waarmee dit te verwerkelijken zou zijn? Let op, dit ding is echt loodzwaar, dus het moet behoorlijk stevig zijn...

onderstel van een oude tekentafel misschien? 55" is nogal wat

heb ik ook aan zitten denken,, maar degenen die ik tegenkom zijn daar bij lange na niet sterk genoeg voor..
ben bang dat dit metalen onderdelen zoeken wordt en het laten maken ofzo.. 1300.- voor een voet vind ik een beetje overdreven XD

Dit bv, is toch echt n redelijk zware jongen lijkt me ...
Wat weegt het scherm dan?

450106000000000-00-500x500.jpg

dat gaat m niet worden, veels te instabiel. dat scherm is echt loodzwaar en groot.. zakt waarschijnlijk door zijn wielen heen..

Gewoon een kistje in elkaar timmeren van multiplex met een schuine bovenkant en een stel goede wielen er onder.
Enige wat je verder nodig hebt is een zaag en een schroeftol. Zelfs al weegt dat scherm 50Kg, dan houdt het nog makkelijk.

Ik zou inderdaad ook kijken voor zo'n onderstel van een tekentafel, zoals Leo voorstelde. Die zijn echter op zichzelf ook al heel zwaar, en dan nog een heel zwaar scherm erop, wordt wel een beetje een sta in de weg.

Also, als dat scherm zo zwaar is, weet je zeker dat je hem zo schuin kunt gebruiken? Is ie stevig genoeg? De belasting op de behuizing is namelijk anders als het scherm ongeveer recht overeind staat dan wanneer ie zo'n beetje plat ligt. Zeker als je de VESA mount gebruikt, die is namelijk redelijk klein (tenzij er ook de grote variant van deze mount op zit).

Status
Please reply by conversation.
Back