Prijs 2e hands!

Atlantis

Stalins' handlanger
Voor niet iedereen die perse een onaangeraakte Ion zoekt, is er nu al met regelmaat op (de bekende) Duitse sites aanbod te zien met prijzen tussen de 800 en 900 euro. De uitschieter ( week of 3 terug) was zelfs maar 750 euro! Die dingen zijn een paar maanden terug nieuw gekocht, maar het is een grof verschil qua aanbesteding in vergelijking met de 1199 die je bij Feedback betaalt.

Questy van gut aufletten ja!

By the way: great machine die Ion.... ik was direct verkocht. Die komt er volgend jaar zeker bij op de statiefjes!

Als ze al zo snel 2de hands worden aangeboden, vallen ze zeker tegen?

Sommigen spullen komen pas na een of twee jaar op de 2e hands markt

Dit komt errug vreemd over op mij.....
Iedereen is lovend over de ION, waarom zijn de eersten dan al 2e-hands te krijgen ??
Kwestie van slechte economie (mensen moeten z'n schulden afbetalen ofzo), of waren de eerste ION's buggy ofzo ?
En dan ook dat prijsverschil.... 400 euro waardedaling in vergelijking met 'n paar maanden geleden, dat stinkt.

je kan ze in duitsland al nieuw voor 999 Euro kopen.
Dus die prijs lijkt me wel inorde (750 Euro 2de hands)

als er meer mensen zijn zoals ik die nu pas de pc en goede software ontdekken......dan gaat er nog een grote hausse komen op de 2dehands markt met synths!!!!

En ik hoop dat ik tegen die tijd weer geld heb. Dan koop ik al die geile analoge bakjes wel :D

Origineel geplaatst door synthmann
als er meer mensen zijn zoals ik die nu pas de pc en goede software ontdekken......dan gaat er nog een grote hausse komen op de 2dehands markt met synths!!!!

De meeste duitsers kunnen dus geen synths programmeren!

Dattie zegt "Die presets sind ja scheisse!"

Ik denkt dat dat komt omdat hij vaak vastloopt, (geluid blijft hangen)
Zwaar irritant maar word waarschijnluijk verholpen met nieuwe os update (1.03)
Ga hem dadelijk erop zetten,

We zullen zien!

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Ik denkt dat dat komt omdat hij vaak vastloopt, (geluid blijft hangen)

Das raar, dat heeft die van mij nooit gedaan. Geen MIDI loop ofzo?

Ja, bij mij blijft het geluid vaak hangen als ik hem via midi bestuur.

Wat kan het zijn dan.

En als ik een sound via AUDIO IN naar binnen sluis op de ion hoor ik het in het begin goed maar daarna schiet het geluid
in een keer naar de linkse box, plus 3 keer zo zacht, ps: alleen bij audio in.

Als het geluid blijft hangen is de enigste manier om hem de mond te snoeren door de power af te zetten krijg het anders
niet weg. Bij mijn andere synths gebeurt dat ook weleens voornamelijk de roland XV 3080 maar niet zo vaak als die ion,
en kan het hangende geluid ook nog goed krijgen,

Help,

Zou het misschien kunnen dat mijn secuence/ cubase sx, een of ander midi send,

Wil niet zeggeb dat het geen toffe bak is.

Iemand ook deze problemen!

Back