• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dynacord Echocord 100 tape delay + Dynacord eminent II amp

vierkant

Ingeburgerd
Perfect werkende Dynacord Echocord 100 tape delay. De machine heeft drie standen: kort, middel en lang. Met de 'echo duration' knop kun je die standen dan ook weer korter of langer maken. Waar veel tape delays maar een stand hebben, kun je hier juist experimenteren met die verschillende standen en daar krijg je dan ook weer rare effecten mee. Vooral met percussie is dit erg vet, als je van onvoorspelbare ritmes houdt in ieder geval.

De reverb is niet heel bijzonder, het is iets meer dan een ruimtelijke galm, maar ook die kan je in lengte aanpassen. Ook zit er een Bass/Treble knop op waar je tijdens je delays mooi kan filteren. Agressief en organisch, zo zou ik m omschrijven.

Er komt een Dynacord Eminent 100 bij. Prachtige buizenversterker waar ik veel synths door heen haalde, het wordt in een klap een stuk meer open en helder.

Helemaal mooi is als je ze in combinatie gebruikt. Je zult versteld staan hoe je geluiden klinken als ze eerst door de tape delay gaan en daarna door de versterker. Ik zal morgen geluidsfragmenten online zetten. In een koop. Op te halen in Watergraafsmeer. Liever niet versturen, maar als het niet anders kan, prima.

300 euro in een koop.

Attachments

• 20170822_221037.jpg
    20170822_221037.jpg
    58,8 KB · Bekeken: 313
  • 20170822_221221.jpg
    20170822_221221.jpg
    45,4 KB · Bekeken: 201
  • 20170822_221249.jpg
    20170822_221249.jpg
    38 KB · Bekeken: 192
Back