Ook even voorstellen

martinb

Ingeburgerd
Hallo allemaal,

Ik heb me al een tijdje geleden geregistreerd, dat is altijd makkelijker op fora om bij te houden waar de discussie is gebleven, maar vind het tijd om me even voor te stellen, wel zo netjes :)

Ik ben dus Martin, 46 jaar oud, en al lang synth fan. Vanaf een jaar of 12 luister ik naar mensen als Jean-Michel Jarre en Vangelis. In die tijd speelde ik al wel piano, maar een synthesizer was toch iets onbereikbaars op die leeftijd. Na jaren sparen en rondhangen in de muziekzaken in de buurt, folders meenemen en bekijken een Roland D-50 gekocht toen deze net uitkwam. Deze heb ik nog steeds.

Een jaar of vier geleden is de interesse weer volop terug gekomen. Vooral in de spullen uit de tijd dat mijn interesse begon. Ik heb op het moment aan hardware naast twee digitale piano's, de D-50, een Alpha Juno 2, EMU proteus 1 en een Sound Canvas. Ik kijk nu rustig rond om uit te bereiden met zaken zoals de JX'en of iets als een DX7. Liever misschien nog in module vorm vanwege de ruimte. Die ruimte heb ik vanwege een Hauptwerk project nogal nodig.

Daarnaast ben ik nog wat aan het bouwen op modular gebied, maar dat staat nog wel heel erg in de kinderschoenen.

Ik hoop hier nog een en ander aan kennis op te doen, en kijk veel rond op de marktplaats. Daar komt veel interessants voorbij. Je moet erg snel zijn heb ik al gezien :)

Groeten,

Martin

Back