Stereoping Synth Programmer in 19"-rack (of desktop) formaat

KatieMusic

"Why! ..."
Na de bekende kleine kastjes komt Stereoping nu ook met Synth Programmers in 19"-rack (of desktop) formaat.

De Synth Programmer wordt eerst in 4 verschillende edities aangeboden.

Edities:
- Matrix (Matrix 1000/6 en 6R)
- Waldorf Microwave
- Roland MKS-80
- Rhodes Chroma

En een niet officiële editie voor de Waldorf Pulse 1.

Meer edities zijn nog niet gepland maar volgen mogelijk. Dan wordt bijv. gedacht aan een Synth Programmer voor de Prophet VS.

Verwachte prijs:
Als DHZ pakket € 470
Compleet (gebouwd) € 620

Beschikbaarheid:
Vanaf november 2017

https://www.stereoping.com/synth-programmer/?lang=de

1k0.jpg

1k0.jpg

Eindelijk een goed formaat! Wel prijzig, maar wellicht het waard(heb twee linkerhanden)

Had de M1000 teaser al gezien en toen al een mail gestuurd. Wil nu ook de Microwave versie hebben :)

Mvg.,

CoolRunning

Hier heb ik er vanmiddag twee mogen ontvangen; De Microwave en de Matrix versies.

Eerste indruk is echt heel positief;
Zeer solide bouwkwaliteit, mooie lay-out en bediening is ook overzichtelijk.

Het voelt bijna alsof je een nieuwe synth hebt staan omdat heel veel parameters ineens direct beschikbaar komen. Microwave is ineens bijna een Wave geworden.
Is tov de Access programmers die ik gebruikte echt een enorme stap vooruit.

Er worden ook nog eens geprinte (kleuren)manuals bijgeleverd!

Zou beter een maken voor de Blofeld...

Zou beter een maken voor de Blofeld...

Voor de Blofeld is er van Stereoping de 'Synth Controller CE-1' met 16 pots/encoders
https://stereoping-shop.com/themes/...ikelid=33&kategorieid=19&source=1&refertype=9

Een volledige programmer tbv de Blofeld kun je hem beter zelf vragen., maar ik denk dat de man van Stereoping (Gregor) zich hierin heeft laten leiden door de verwachte omzet en aanvragen.

Welllicht dat je bij de man van Kiwitechnics.com ook een goede kans maakt omdat voor zijn universele patch editor al meerdere Waldorf synths geimplemeteerd zijn en de Blofeld erg op de Q lijkt.

Persoonlijk zie ik een K5000(R) editor/programmer ook wel zitten.

Back