Havelock I Love Synthesizer Sound! Lid sinds 2 april 2004 Berichten 1.514 Locatie Obdam (NL) 24 september 2017 #1 Ik was nieuwsgierig wat jullie hier van vinden had ik laatst gemaakt.
Havelock I Love Synthesizer Sound! Lid sinds 2 april 2004 Berichten 1.514 Locatie Obdam (NL) 24 september 2017 #2 Blijkbaar lukt het niet met me telefoon een track uploaden helaas zal later wel via me computer doen ben nu niet thuis....
Blijkbaar lukt het niet met me telefoon een track uploaden helaas zal later wel via me computer doen ben nu niet thuis....
harrewarre Ouwe rot Lid sinds 5 mei 2008 Berichten 992 Locatie Delfzijl 24 september 2017 #3 Havelock schreef: Blijkbaar lukt het niet met me telefoon een track uploaden helaas zal later wel via me computer doen ben nu niet thuis.... Zie meer... ik denk dat die appel het probleem is Dat was al een probleem met Adam en eva Daarom hebben de mannen een adamsappel MAC met LINUX scrypts
Havelock schreef: Blijkbaar lukt het niet met me telefoon een track uploaden helaas zal later wel via me computer doen ben nu niet thuis.... Zie meer... ik denk dat die appel het probleem is Dat was al een probleem met Adam en eva Daarom hebben de mannen een adamsappel MAC met LINUX scrypts
Havelock I Love Synthesizer Sound! Lid sinds 2 april 2004 Berichten 1.514 Locatie Obdam (NL) 24 september 2017 #4 dit is het nummer! Attachments test_2.mp3 2,3 MB · Bekeken: 60
Robi Hega Lid sinds 22 juli 2014 Berichten 4.820 Locatie Groningen 24 september 2017 #5 Klinkt zeer goed. Mooie melodieën. Hopelijk gaat er snel een langere versie oid uitkomen. Ben zeer benieuwd.
Klinkt zeer goed. Mooie melodieën. Hopelijk gaat er snel een langere versie oid uitkomen. Ben zeer benieuwd.
Niel OPEN DIE GAIN & EQ !!! Lid sinds 12 augustus 2003 Berichten 9.070 Locatie NL 24 september 2017 #6 kick zachter, lead harder, en iets meer supersaw detune aub Bas mag ook iets meer drukker rollen, en wat percusie erbij voor de accentjes.
kick zachter, lead harder, en iets meer supersaw detune aub Bas mag ook iets meer drukker rollen, en wat percusie erbij voor de accentjes.
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 24 september 2017 #7 mooi hoor ! Al zou ik 'm op 0:48" layeren met een nieuwe synth.. Succes ermee !
Havelock I Love Synthesizer Sound! Lid sinds 2 april 2004 Berichten 1.514 Locatie Obdam (NL) 24 september 2017 #8 Bedankt voor jullie reacties ik ga met kritiek proberen iets mee doen!
harrewarre Ouwe rot Lid sinds 5 mei 2008 Berichten 992 Locatie Delfzijl 26 september 2017 #9 Netjes zit een goeie flow Nu nog wat mooie fx er bij in de achter grond die met de melodie mee gaat