Technics 1200 reparateur

Luque

Nieuwkomer
Probleem:
Technics draait opeens vanuit zichzelf snel voor en achteruit in korte slagen.

Kent iemand een reparateur in of rondom Amsterdam.

Thanks in advance.

(ik weet dat er hier op het forum geen technics 1200 gerelateerde posts horen, maar waardering alom)

Ik zelf bracht mijn Keyboards / Synthesizers altijd naar Oostendorp in Wezep (Reparateur Jos) , die haalde ook wel eens mijn instrumenten op en ik woon in de Zaanstreek :-).

Meestal heeft elke grote muziek winkel ook een reparatie dienst, ik heb ook wel eens een keyboard bij Muziekmetropool Poppuliers gebracht maar daar heb ik ontzettende slechte ervaring mee, die technische dienst was een prutser !!!

Of anders : http://www.synthrepair.com/

Heeft Dijkman in Amsterdam geen reparatie dienst ????

Succes !!!

Doet ie dit?

Ik heb gans de printplaat verwisseld en klaar. Was een van de IC's 'zogezegd' en teveel tegenstrijdigheden, dus gans de boel gewisseld en klaar. Oude printplaat ligt hier te rusten.

Bij die van mij ging ie heel hard draaien als ik hem aanzette. Was een cold solderjoint bij een weerstand. Nav Google en YouTube kwam ik er achter welke weerstand ik moest hebben. Effe retouchen met soldeer en hij deed het weer prima.

Thanks iedereen. Ik ga de personen contacten.
En inderdaad, de technics doet wat er op het filmpje gebeurd.

Een Technics is echt niet heel moeilijk van binnen. Een ding nooit doen, met spanning erop de platter eraf trekken!!!

Back