drumtraks info gezocht

koediman

--<{(OoO)}>--
ik heb al eerder op dit mooie forum om een drumtraks manual gevraagd... helaas geen bruikbare reakties gehad. zodoende zoek ik nog wat info over het ding.
kan iemand me misschien vertellen of er bepaalde "verborgen" funkties zijn die het mogelijk maken om wat uitgebreider te programmeren? (bijvoorbeeld dmv 2 knoppen tegelijk indrukken etc.)
ik ben eigenlijk op zoek naar een manier om het tunen van de drums in een pattern op te slaan. andere handige hints zijn ook meer dan welkom,
alvast bedankt!

enable midi clock input:
hold both [tempo]swithes
press [enter]
press [dec]3times
-this lihgtsthe decimal point between the two left display digits

disable midi clock input:
hold both[tempo]switches
press[enter]

deze informatie kan wel eens handig zijn ,het tunen van de bassdrm in een patern is volgens mij allen mogelijk op de sequential tom en nog niet op de drumtraks,ook ik zoek nog naar een drumtraks manual,heb er aleen een in het frans gevonden op het net,...gratis!!!!!!

Nauw ik heb em dus net pas, maar ik weet nu al hoe het werkt wat jij zoekt :)

Op de volgende manier kan je binnen een pattern de tune van een bepaald geluid veranderen.
Je kan dus melodietjes maken met bijv de cowbell omdat je op elke step je pitch anders kan hebben staan.

- Selecteer record mode
- Houdt knop van gewenste drumgeluid in en tune deze naar wens. (je ziet nummer in linker display verschijnen).
- druk op run/stop om opname te starten en druk op gewenste plek op percussiepad.
- stop de opname

Herhaal bovenstaande netzovaak voor iedere keer dat je de pitch wil veranderen.

Laatst gewijzigd:
Back