wat loop ik nou weer te lullen.. er is helemaal geen hoop!! voordat ik als bijstand plichtige 3000 euro bij elkaar heb.. dat is 5 jaar sparen en leven op droog brood en bruine bonen.... de tijd dat ik voor 600 gulden mijn eerste model d kocht ligt ook al weer lang achter ons....
Er is hoop, ook voor jou. Hoop ik dan. Hoe dan ook, als je skills hebt en niet beperkt bent door 't een of ander dan moet toch het een en ander mogelijk zijn. Ik hoop het voor je.
het was een hele eer om de enige echte beroemde minimoog model d meer dan 30 jaar in mijn bezit te hebben mogen hebben..!!! en in de tijd dat ik hem voor 600 gulden kocht lulde ik ook maar wat.. tegen de verkoper..van hier kun je alleen nog maar oudbollige symphonische rock mee maken en dat is echt verleden tijd!!!! dat wil niemand meer horen.. en kreeg er nog eens 200 gulden af gepingeld....
en de kans dat ik er eentje tegen kom via de kringloop winkel waar ik werk bij een inboedel ontruiming ergens is nog kleinder dan dat je er een tb 303 zal treffen...
en dan zijn ze bij de kringloop ook niet gek om in te schatten wat het nog waard is.. dus zal ik snel over het moog logo een behringer logo moeten plakken.....!!!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.