Virus Indigo 2 problemen!

KidGoesting

Do what thou willst
Ik heb een ernstige crash met mijn Indigo2, wie kan mij helpen?

Ik wilde de nieuwe OS uploaden in mijn indigo. Dit bestaat uit 2 programma's. De OS en een bestand met soundbanks.
Na de OS ge-upload te hebben (wat goed ging) leek het alsof mijn indigo niet meer reageerde. Ik heb hem toen aan en uit gezet. Nu reageert hij helemaal niet meer. Als ik hem aan doe hoor ik een krakerig geluid en blinkt er 1 lampje 1x. Voor de rest is het ding DOOD!

Wat moet ik doen? Kan ik dit zelf repareren, of moet ik het ding naar Duitsland op laten sturen...??
(Wat ongetwijfeld maanden gaat duren...)

wie weet er iets?

Groeten,

Marc

staat er ook niets op het schermpje zelf?

in de manual bij et OS staat ook ...For Virus Kc and Indigo-2 owners only

PLEASE SWITCH OFF YOUR VIRUS FOR A FEW SECONDS AFTER YOU'VE COMPLETELY INSTALLED THE OS.

je kan anders nogges opnieuw proberen het OS erop te zetten ... dat gekraak bij het opstarten en dat er dan 1 lampje brand is normaal ,heb'k ook bij men gewone virus C, dat gekraak heeft iedereen naar't schijnt ... maar hoe het komt dat je indigo nie verder opstart ... hmmm ... vind het raar dat er niets meer op je scherm komt ...

Meestal kun je het hele zaakje resetten.
Dat houdt dan in dat je terwijl je de virus aandoet je 1 of meerdere knoppen moet ingedrukt houden.

Ik heb weliswaar geen virus maar mischien helpt het .

Succes

Bij mijn Virus (c desktop), had ik op een gegeven moment ook gekraak, dat de eerste minuten aanwezig was. Na een mailtje naar Access bleek dat in mijn geval het mainboard vervangen moest worden.
Vrijdagmiddag bij UPS ingeleverd..de daarop volgende donderdag was hij weer terug.....

groet

Tom

Origineel geplaatst door DeSpErAtOzz

... dat gekraak bij het opstarten en dat er dan 1 lampje brand is normaal ,heb'k ook bij men gewone virus C, dat gekraak heeft iedereen naar't schijnt ...

Gekraak en dat er maar 1 lampje brand? Daar heb ik bij mijn Virus C nog niets van gemerkt.
Wat mij wel opvalt is dat de display erg traag is als de Virus koud is.

Origineel geplaatst door Honest
Gekraak en dat er maar 1 lampje brand? Daar heb ik bij mijn Virus C nog niets van gemerkt.
Wat mij wel opvalt is dat de display erg traag is als de Virus koud is.

Das met alle displays.

Back