dannykorrson
gebruik standaard
ik zat net even voor de lol ebay af te grazen naar synthesizers en moest vaststellen dat de prijzen van oa de JU-06 boutique enorm in de hoogte geschoten zijn in de laatsten paar weken.
deze bijvoorbeeld, was toch nieuw minder dan 400€?
ik heb toen even op de site van mijn lokale muziekshop gekeken en gezien dat ze alleen nog maar de 2e serie (sh01, d05, tr09 etc) aanbieden.
was de productieoplage van de eerste serie gelimiteerd?
ik zag voral op de duitse ebay als maar meer juno 106's verschijnen en dacht dat dat aan de release van die boutiques lag
en als dat ook voor de tweede reeks geldt, dan loont het zich toch absolut nog ff een tr08 of tr09 te scoren in plaats van een echte voor +2500€?
deze bijvoorbeeld, was toch nieuw minder dan 400€?
ik heb toen even op de site van mijn lokale muziekshop gekeken en gezien dat ze alleen nog maar de 2e serie (sh01, d05, tr09 etc) aanbieden.
was de productieoplage van de eerste serie gelimiteerd?
ik zag voral op de duitse ebay als maar meer juno 106's verschijnen en dacht dat dat aan de release van die boutiques lag

en als dat ook voor de tweede reeks geldt, dan loont het zich toch absolut nog ff een tr08 of tr09 te scoren in plaats van een echte voor +2500€?

En verwar die svp niet met de JX-8P, want dat is een ander verhaal.
En verhalen dat je met een Prophet Rev2 dezelfde sound kunt bereiken geloof ik niet in.