Wat smokkel jij mee op reis?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Vermits ik weldra op "windsurfvakantie" ga maar mijn schouder me saboteert, heb ik wat muziek spul mee in mijn koffer gesmokkeld.

-Maschine
-macbook
-microkorg
-ipad
-2 gesloten hoofdtelefoons
-kabels enz (maar je zal altijd zien dat je wat vergeet mee te nemen)

verder syntorial en synthesia voorzien, zodat ik wat kan bijleren in zoverre schouder mijn toetsenwerk niet hindert.

Wat neem jij (stiekem) mee op reis?

- SP404
- Portable cassette recorder met pitch, Marantz pmd222 bv.
- Cassette bandje met 808 samples en sine/filtered triangle bass op verschillende tonen en mss wat signature samples
- Numark PT01 scratch
- Stapeltje vinyl gekocht op desbetreffende plek
- Koptelefoon en n simpel mono speakertje

Als de KARP midi out had, had ik die meegepakt ipv de microkorg, beetje spijtig - had al zijn eigen kistje

haha is met de auto, ik kan ook gewoon niet instappen als ze me ophalen.

Korg Monologue en een koptelefoon. Klein, werkt op batterijen, veel mogelijkheden, maakt de raarste geluiden, sequencer, "one function per knob", keyboard en patch geheugen. Alleen het filter is ruk, want geen 24 dB. Je kunt er op musiceren en experimenteren, verder nix nodig. :)

Niks. Afgelopen zomer had ik een SE-02 mee (en Ableton op de laptop), maar ik merk dat ik tijdens vakantie toch niet echt toe kom aan muziek maken.

Volca keys, iphone en een mondharmonica

smokkelt er niemand drugs mee?

smokkelt er niemand drugs mee?

Waarom zou je dat doen ?
Als je daar tijdens je vakantie werkelijkbehoefte toe voelt dan is er overal wel wat te vinden denk om , zelfs in antartica :-)
Lijkt me ook hoogst onverstandig , of je moet een "langdurig verplichte taalcursus" in het land van bestemming ambiëren natuurlijk ...

( is ook niet echt ontopic trouwens ..)

Wat neem jij (stiekem) mee op reis?
Heen sowieso niets (ik kom dan toch niet aan muziek maken toe), en terug is de verleiding groot...maar neem het risico toch maar niet om op Schiphol door de marechaussee opgepakt te worden (voor slechts enkele tientjes smokkel voordeel).

Wat bedoel je met stiekem?
Stiekem voor je partner, douane?
Als het betekend dat je op de plaats van bestemming stiekeme muziek wilt maken zou ik niet eens op reis willen. :)
Zoiezo laptop, interface en Pacarana mee. Maar niet stiekem, of is dat OT?

Stiekem was n grapje. Of toch. Stiekem voor je reisgenoten, tegen commentaar bij vertrek ;)

Drugs? Nooit. En alcohol minder dan normaal want ik wil wat omvang kwijt ipv bij.

Mijn reisgenoten (generatie ouder) vertrouwen altijd op mij qua muziek. Stream nu snowy red enz en ze denken dat t allemaal nieuwe muziek is. Wel lachen

Vakantie vind ik altijd een prima periode om even niet met muziek bezig te zijn. En kom daarna vol met ideen terug :).

:)

Beter info over nare airports wanneer je met instumenten reist.
Verschillende keren problemen met de grootte van m'n instumenten koffer op Frankfurt.
Tip: poot stijfhouden en een purser mee laten lopen op te laten zien dat het wel(!) allemaal past. USA is nu ook een stuk lastiger.

Back