Minimoog van Leo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

4-Tek

Overjarig lid
Ik zag op de Interface Gear Exchange een Minimoog te koop staan. En er stond wel een heel bekende naam onder....8o

Zou het.....?

Ach laat leo toch! Hij verscheept synths vanuit de hele wereld naar Nederland en verkoopt ze voor een nette prijs. Ik ben daar echt blij om. En nee..... Hij is geen handelaar!

Ik viel hem ook niet aan hoor. Het is zijn minimoog en daar mag ie van mij mee doen wat ie wil.

Maar ik vroeg het me gewoon af. En bovendien heeft hij geen ad hier op het forum gezet dus daarom deze verwijzing.

ik kan me wel herinneren dat er op t forum al iets over gezegd is...en toen zei leo als antwoord op iemands "maar je zei dat je m nooit wegdeed!" dat ie er toch twee had.

Alleen handelaren willen zoiets kwijt en aangezien leo geen handelaar is zal het leo ook wel niet zijn. ;)

Edit; dat krijg je ervan, draadjes lang open laten staan, verder gaan met werken, alsnog posten en er dan achterkomen dat er al 4 mensen voor je zijn geweest. :stupid :p

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Pjotr G
ik kan me wel herinneren dat er op t forum al iets over gezegd is...en toen zei leo als antwoord op iemands "maar je zei dat je m nooit wegdeed!" dat ie er toch twee had.
Klopt

Kijk hier maar:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=14784#post14784

En volgens mij heeft hij recentelijk een derde gekocht
Daar had hij toch een voeding voor nodig, die hij van Johnny kon krijgen?

ik heb hem nog niet op het forum gezet, omdat er al iemand voor is, zo'n beetje. die zocht er een.
zou het niet leuk zijn om hem te verloten?
100 lootjes a 25 euro; kans van 1 op honderd voor een goede minimoog. hou ik er wel wat aan over, nou ja: tweede prijs zoom rfx1000, derde prijs t/m achtste prijs: je eigen geld terug.
en als de minimoog meteen kapot gaat, kan de winnaar hem terug geven en krijgt-ie van mij meteen zijn 25 euro retour.

het is echt geen verkeerde minimoog!

Origineel geplaatst door leo
ik heb hem nog niet op het forum gezet, omdat er al iemand voor is, zo'n beetje. die zocht er een.
zou het niet leuk zijn om hem te verloten?
100 lootjes a 25 euro; kans van 1 op honderd voor een goede minimoog. hou ik er wel wat aan over, nou ja: tweede prijs zoom rfx1000, derde prijs t/m achtste prijs: je eigen geld terug.
en als de minimoog meteen kapot gaat, kan de winnaar hem terug geven en krijgt-ie van mij meteen zijn 25 euro retour.

het is echt geen verkeerde minimoog!
Leo, geef me je bankrekening nummer en dan maak ik meteen geld over voor een lotje of 10... :) Leuk idee!

misschien zou het lukken om 50 mensen op het forum te vinden die 45 euro willen wagen. (ik wil het dan wel, als ik het doe, binnen het forum houden, dan weet iedereen wat er gebeurt en hoe het afloopt.) 1 avondje niet drinken en de kans op een minimoog. het is inderdaad een leuk idee.
laat maar horen, als er genoeg liefhebberij is, wil ik het wel doen. moeten we wel een goede manier voor de trekking vinden. hoe zit het tegenwoordig met lotto e.d. op tv? bestaat dat nog? dan zou je als winnend nummer iets van zo'n trekking kunnen nemen of zo...

hoe lager de prijs, hoe beter, maar denk je dat er 100 liefhebbers zijn??
trouwens.... de rfx1000 is al weg.

ik noteer voorlopig dus 2 liefhebbers!

ik zal het 's aankijken; ik begin er alleen aan als het zonder problemen kan slagen; zoiets is geinig, wat extra gedoe, maar het moet wel absoluut doorzichtig zijn voor iedereen.

Ik 45 euro net iets te veel. 100 loten a 25 euro lijkt me een beter idee!

Dan koop ik ook wel een lotje!

weet je wat, ik kijk het gewoon een paar dagen hier aan, hoe de reacties zijn. 100 x 25 wordt de inzet. 's kijken of het lukt.
de rfx1000 is trouwens al weg; het zou dan 1 x minimoog worden en 10 x geld terug.
eerst maar 's zien hoe het gaat.

ik doe wel mee!

Olaf

dit gaat het toch niet worden, denk ik. wel gek; zelf zou ik zo een lootje kopen, alleen al om het idee. en als je gaat rekenen is het toch de goedkoopste kans op een minimoog.
de jongen aan wie ik hem had aangeboden (zocht er 1) wilde hem graag openschroeven om te zien of alle electronica origineel is. ook wel leuk.
maar volgens mij hebben aardig wat mensen gekeken en hebben er toch maar weinig gereageerd.
de wereld zal er nog wel niet klaar voor zijn.
dan maar in de verkoop, want ik heb nu al afscheid genomen, van binnen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back