Minimoog van Leo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jammer...Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je dit op marktplaats.nl zou zetten. Volgens mij zijn je loten dan zo weg...

dat denk ik ook, maar dat wil ik niet. hier zijn we toch een beetje 'onder ons', zodat iedereen er min of meer zicht op heeft hoe het afloopt, en of het eerlijk gaat...
bovendien kijken er op marktplaats teveel mensen mee, denk ik.

Is dit serieus over die loten verkoop? Of zitten we hier nog te 1 aprillen.

En Leo is al de leukste thuis :p

Wij maken nooit grappen over synths....

ik ben serieus. de prijs van de minimoog (en andere analoge apparaten) is eigenlijk niet meer normaal. als ik hem verloot wil ik ongeveer de verkoopprijs wel binnenhalen, ik ben ook niet gek, maar het is wel de gunstigste loterij ever, want er wordt toch zeg maar ongeveer 100% van de inleg als prijs uitbetaald. bij 100 loten zou de opbrengst 2500 zijn, dan nog 10 x geld terug = 2250. dat is een haalbare verkoopprijs voor een minimoog zo mooi als deze.
en 25 euro, die ben je na een week al weer vergeten (behalve als je die moog hebt, dan vergeet je het nooit meer.)
wat is daar nou eigenlijk gek aan? het is alleen wat meer moeite, maar het is ook leuk en spannend en we zijn weer lekker bezig.
ik heb 'm intussen op planet v&a gezet, maar daarhaal ik 'm zo zo weer af.
kan je niet een kort berichtje op de forumstartpagina zetten, minimoog voor 25 euro en verwijzen naar deze 'thread' (heet dat zo?)

want... hoe zit het nu Leo?

ga je die loterij nu wel of niet doen?

Zou wel een legendarische actie zijn !!

ik wil ook wel meedoen !!
(that is: 1 lootje aub !)

equate.

Laatst gewijzigd:
alleen als ik 90 lootjes kwijt kan; het moet ook nog op korte termijn vind ik, want anders is de lol eraf.
ik kijk het aan tot maandag. als er dan voldoende animo voor is, ga ik door. iedereen die geïnteresseerd is kan het het beste hier laten weten, dan weten we allemaal hoe het er voor staat.

count me in for 2 lootjes! ;)

Olaf

Vraagjes:

Wanneer is de verloting?
Wie verricht de loting??
Is er een notaris of een ander neutraal iemand bij?

Origineel geplaatst door leo
moeten we wel een goede manier voor de trekking vinden. hoe zit het tegenwoordig met lotto e.d. op tv? bestaat dat nog? dan zou je als winnend nummer iets van zo'n trekking kunnen nemen of zo...
Lijkt me een strak plan. Misschien is de staatsloterij iets? De trekking van koninginnedag en dan de laatste twee digits van de hoofdprijs min 1.

beathoven maakt hopelijk een grapje, anders is ie per direct gediskwalificeerd voor deze loterij! ;)

Olaf

Ja ik ken dat ding ook niet, maar ik heb nog een leuk ornament nodig voor in mijn huiskamer.. ;) ;)

Arv

als ik em win gebruik ik het hout om de zijkanten van mijn oude juno6 mee te vervangen...lijkt me toch wel een goed doel toch? ;)

Olaf

ik doe graag mee

ik doe graag mee

Ik doe ook mee als er genoeg deelnemers zijn met 1 Lot
greetz&rezpect,
Ronny

Re: ik doe graag mee

Re: ik doe graag mee

Origineel geplaatst door DJ NRG
Ik doe ook mee als er genoeg deelnemers zijn met 1 Lot
greetz&rezpect,
Ronny

Dan moet je dat ff zeggen op de nieuws posting. Dan kom je op het lijstje

de jongen aan wie ik hem had aangeboden (zocht er 1) wilde hem graag openschroeven om te zien of alle electronica origineel is. ook wel leuk.

Wat is hier mis mee? Je moet toch ook weten wat erin zit?
Ik ken een jongen die verkocht een kapotte videorecorder met een baksteen erin, is ook wel leuk.

Ik doe trouwens niet mee. Ik vind 25 euro wel erg veel voor zo'n oude bak... grapje. Nee, ik kan nu helaas echt geen geld aan zoiets gaan uitgeven. Eerst sparen voor een wasmachine.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back