Minimoog van Leo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
LOL!

Dan weet je vast ook wel dat de meeste wasmachines ook een blok steen hebben als gewicht?

Maar over dat geld. Ik zie het meer als een bijdrage aan het forum met een lucky winner als mazzelpik. (en dus geen lucky wiener ?)

bijdrage aan forum? Het is toch een bijdrage aan leo?

Dat dacht ik ook. Het is een soort help-Leo-de-lente-door-aktie. Het afkickcentrum voor synthverslaafden wil natuurlijk ook eurocenten zien. ;)

Ja ik ken dat ding ook niet, maar ik heb nog een leuk ornament nodig voor in mijn huiskamer.. ;) ;)

Ja, dat is een goed idee, maar dan moet ie wel even geschilderd worden om bij de rest van de huiskamer te passen. Rood is wel een mooie kleur. >:|

Attachments

• redminimoog.jpg
    redminimoog.jpg
    50 KB · Bekeken: 75
zijn er hier nog mensen, die interesse hebben getoond in de loterij, maar die zich niet hebben aangemeld bij het bericht op de startpagina van het forum?
doe dat dan svp, dan kan ik morgen kijken of het wat wordt.
bedankt.

Origineel geplaatst door fuse
..... Ik zie het meer als een bijdrage aan het forum met een lucky winner als mazzelpik....

voorzover ik weet is de opbrengst van de loterij het bedrag waarvoor leo em anders had verkocht

bijdragen aan het forum kun je doen door nuttige dingen te posten.

Je kunt het ook anders bekijken Matt. Als zo'n mooi apperaat in handen komt van een forum-lid ipv daarbuiten is een bedrage al geleverd, al is die eruhg klein voor degene die em niet heeft gewonnen. :) Nieuwe oude synths in je setup inspireren altijd (bij mij dan) + wat meer kennis hands-on.

=( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =(
als ik ..snik..1,5 jaar..snik.. hier eerder was geweest..snik.snik..
had ik zeker 10 lootjes gekocht...snik....snik...snik,
dus leo als je nog een keer zoiets doet (wat je helaas denk ik nooit meer zal doen....snik..snik..snik..snik.=( =( =()
ik wil zo graag een minimoog.:luv:

wesley

Origineel geplaatst door enyo-dog
=( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =(
als ik ..snik..1,5 jaar..snik.. hier eerder was geweest..snik.snik..
had ik zeker 10 lootjes gekocht...snik....snik...snik,
dus leo als je nog een keer zoiets doet (wat je helaas denk ik nooit meer zal doen....snik..snik..snik..snik.=( =( =()
ik wil zo graag een minimoog.:luv:

wesley
Helaas, dit is allemaal niet door gegaan..

de volgende minimoog van leo verloot ie onder de gene die het eerst het getal onder de 10 raad heb ik me laten vertelen.

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ja ik ken dat ding ook niet, maar ik heb nog een leuk ornament nodig voor in mijn huiskamer.. ;) ;)

Ja, dat is een goed idee, maar dan moet ie wel even geschilderd worden om bij de rest van de huiskamer te passen. Rood is wel een mooie kleur. >:|

Verkracht:r

oeikom net te laat achter de loterij dus jammer :(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back