Synthcom Europa upgrade voor Jupiter-6

Status
Please reply by conversation.
Ik zou wel willen bestellen bij synthcom, maar gezien de informatie op de site denk ik niet dat dat spoedig gaat lukken. Ik heb ze natuurlijk wel gemaild.

Denk dat je die niet gaat vinden tenzij je hem gewoon besteld bij Synthcom. De upgrade is namelijk niet 1.2.3 uit je JP6 te halen en denk ook niet dat iemand dat gaat doen aangezien het een super gave uitbreiding is.

Dat zal idd lastig gaan worden gezien de installatie instructies. :D
attachment.php

Hoe reageren de envelopes trouwens na deze mod? Zonder deze mod zijn al best snel maar heb toch altijd het idee dat het anders reageert op het toewijzen van de stemmen dan andere 6 voice synths.. wordt dat ook in de vervangende CPU geregeld?

Attachments

• europa mod.jpg
    europa mod.jpg
    136,3 KB · Bekeken: 53
Ik zou wel willen bestellen bij synthcom, maar gezien de informatie op de site denk ik niet dat dat spoedig gaat lukken. Ik heb ze natuurlijk wel gemaild.

Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik mijn upgrade bestelde (al enige jaren geleden) ze ook al beetje autistisch reageerde op mails. Volgens mij echte techneuten zonder sociale vaardigheden.

Toevallig heb ik gisteren ook een mailtje gestuurd om op de wachtlijst te komen. Ga er trouwens niet vanuit dat er binnenkort iets gaat gebeuren. Mocht iemand de laatste eproms / versies kunnen regelen hoor ik het graag. Heb zelf nog een model waar je de midikanalen niet kan wijzigen

Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik mijn upgrade bestelde (al enige jaren geleden) ze ook al beetje autistisch reageerde op mails. Volgens mij echte techneuten zonder sociale vaardigheden.

Het bericht wat op hun site staat doet daar wel aan denken ja :D

Toevallig heb ik gisteren ook een mailtje gestuurd om op de wachtlijst te komen. Ga er trouwens niet vanuit dat er binnenkort iets gaat gebeuren. Mocht iemand de laatste eproms / versies kunnen regelen hoor ik het graag. Heb zelf nog een model waar je de midikanalen niet kan wijzigen

Ik heb wel jp-6 versie 6 Eprom Code kunnen Downloaden,van Daredevil's Jupiter en Juno Page.

Roland in engeland stuurde voor 15 pond die Eproms vroeger op, althans..
Dat stond in een artikeltje in een Sound on Sound uit *kuch* 1996
Ik heb Roland een mailtje erover gestuurd, als daar antwoord op komt laat ik het weten.
geheel in het kader van wie niet waagt wie niet wint.

En anders wordt het zoeken naar een Doc Brown om Eprom's te bakken :)

klopt, maar de software in de jp-6 heeft wel meer dan 2 versies.
mijn jp-6 heeft alleen mini IN en OUT en software versie 3 of 4

Status
Please reply by conversation.
Back