FF voorstellen

unit-23

Ingeburgerd
Hoi Ik ben Ernst 23 jaar en woonachtig in Utrecht. Ik ben sind 1 jaartje DnB dj en ben nu ook bezig met het zelf maken van DnB 8) . Heb wat pakketjes uitgechect maar dat gekut met een muis... nee ik ben overdag ook al bezig met de muis en wil s'avonds gewoon lekker ergens aan kunnen draaien.
Een vriend van me had een MC303 staan en ben daar nu mee aan het freaken maar ben al snel tegen de limiet qua geluiden aangelopen dus ben nu druk aan het sparen voor een Yamaha RS 7000. (en evt een Virus B, maar das toekomst geluid)

mzzl en keep that beat pumping

Ernst

RSI begint ook mijn grootste vriend te worden. =(

Welkom trouwens.

Greetingz!

Kool dat je voor een RS7k kiest. Ik heb er ook 1 en nog geen seconde spijt gehad. Perfect geschikt voor drum&bass..

Arv

Origineel geplaatst door krz

Jullie ook al?
Ik merk trouwens dat aan knoppen draaien/knoppen drukken/keyboard spelen ook behoorlijk RSI bevorderend is...

Af en toe krijg ik van die heerlijke steken in m'n muisarm. Of als ik iets heel zwaars moet tillen schiet het er weleens in. Net of je spieren op scheuren staan. Zeer irritant, daarom heb ik eigenlijk ook een hekel aan m'n pc. Maarja, ik heb geen geldboom om die te vervangen voor een hw sequencer en allerlei ander randapparatuur. Dus op dit moment maar roeien met de riemen die we hebben.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet tevreden ben over Cubase oid.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door krz
Af en toe krijg ik van die heerlijke steken in m'n muisarm. Of als ik iets heel zwaars moet tillen schiet het er weleens in. Net of je spieren op scheuren staan. Zeer irritant, daarom heb ik eigenlijk ook een hekel aan m'n pc.

Weet je zeker dat het niet met rukken te maken heeft? >:|

Jongens bedankt dat ik gelijk tot jullie vriendenkring hoor, of heb ik het nu mis 8D

Greetinx DJ R2, RSI records

Origineel geplaatst door dj r2
Jongens bedankt dat ik gelijk tot jullie vriendenkring hoor, of heb ik het nu mis 8D

He.. ik ben je gabber. ;)

Origineel geplaatst door DJ41
Weet je zeker dat het niet met rukken te maken heeft? >:|

Heb jij ook RSI dan?

Mooi weer een DnB'r erbij... sgoed om het gemiddelde weer wat op te krikken hier zo d8 ik :)

Welkom!

mmm.dit is behoorlijk off-topic maar ik ben er 100% van overtuigd dat RSI door (onbewuste) stress wordt veroorzaakt...daarvoor ken ik iets teveel gevallen van mensen die meer dan 12 uur per dag 7 dagen per week achter een PC zaten met een brakke houding en een brakke muis, en nergens last van hadden, totdat ze ineens van baan veranderden en de werkomstandigheden niet meer zo prettig/relaxed waren....tada..RSI.....

dusse het enige dat ik kan adviseren is om APE-relaxed te blijven op je werk..misschien kunnen de werkgevers ipv skippyballen en aangepaste stoelen wel gratis joints gaan verstrekken tegen RSI ;)

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
mmm.dit is behoorlijk off-topic maar ik ben er 100% van overtuigd dat RSI door (onbewuste) stress wordt veroorzaakt...daarvoor ken ik iets teveel gevallen van mensen die meer dan 12 uur per dag 7 dagen per week achter een PC zaten met een brakke houding en een brakke muis, en nergens last van hadden, totdat ze ineens van baan veranderden en de werkomstandigheden niet meer zo prettig/relaxed waren....tada..RSI.....

dusse het enige dat ik kan adviseren is om APE-relaxed te blijven op je werk..misschien kunnen de werkgevers ipv skippyballen en aangepaste stoelen wel gratis joints gaan verstrekken tegen RSI ;)

Olaf

jep die ervaring moet ik met olaf delen..
trouwens ik heb op discovery channel(D C heerst!!) gezien dat de meeste onderzoeken naar rsi de onderzoekers er van overtuigd zijn dat rsi komt door spanning, onbuwust ga je veel meer je spieren spannen en daardoor ben je meer vatbaar voor blessures. maar de oorzaak is vaak spanning of stress...

ik heb zekers geen spanning of stress, niet bewust in ieder geval, omdat alles wat ik doe op de pc met hobby te maken heeft. en toch RSI...
maar ik weet niet precies hoe je onbewuste spanning moet meten? want misschien als ik iets leuk vind ga ik steeds maar door en door totdat ik er genoeg van heb, en misschien geeft dat wel spanning.. maar ik geloof dat ik hiervoor bij het verkeerde adres ben.. =p

Tja ach hmmm. Als je geen sabbattical krijgt gooi je het toch op RSI? >:|

Welkom trouwens. Ik kreeg altijd RSI van de flipperkast op mijn werk :)

Origineel geplaatst door olafmol

Olaf

Denk het toch niet Olaf...
Ik heb ook behoorlijke RSI en ik heb echt de meest relaxte baan ter wereld. Ik vul de tijd van de baas met video's kijken, internetten, slapen op de bank en spelen met mn Rm1x. Mijn enige stress is het gebrek aan actie op de werkvloer (ja het leven van de Bastardoperator gaat niet over rozen...), als ik keihard moet werken betekent dat opgeteld maximaal 1 uur werk per dag.

Toch merk ik het wel als ik een nacht helemaal vastgekluisterd aan mijn browser halfkreupel in mijn stoel heb zitten surfen.

PS: En ik ben niet eens een ambtenaar.....

als ik later groot ben wil ik ook een murphi worden!

Ik heb ook behoorlijke RSI en ik heb echt de meest relaxte baan ter wereld.

ik heb het woord "onbewust" er niet voor niets neergezet ;)
stress kan je nl. ook onbewust hebben en het hoeft niet eens met je baan te maken hebben..

maargoed, het blijft allemaal vaaaaaaaaaag en ik begrijp heel goed dat het heel erg vervelend is...

Olaf

Origineel geplaatst door Pjotr G
als ik later groot ben wil ik ook een murphi worden!

Hehe je kunt beter een vak leren hoor, het leven van de bastardoperator gaat niet over rozen hoor :o

Back