• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR-808

Macbook_Noob

Nieuwkomer
Hallo synthforum,

Ik heb hier een TR-808, die van mijn vader is geweest vroeger. Nu ben ik zelf toetsenist en ik doe er niet zoveel mee.
Nu vraag ik er 2000 euro voor. Ik heb de handleiding, plastic info cover of doos niet er meer bij. Deze zijn tijdens verhuizingen vroeger verloren gegaan denk ik. (helaas)

De volume knop stoort een beetje, maar ik denk dat er wel handige mensen zijn die zoiets simpels kunnen repareren.

Je moet m komen ophalen in Spijkenisse.

mvg,

Laurens Kool

aan iedereen die interesse heeft, hij staat nu gereserveerd voor een lid van dit forum, dat was zeer snel :P

Back