kompakt bij interface

WarmeBakker

Ouwe rot
hallo,

ik ben ff aan het rommelen met die kompakt die bij if magazine zit,

heb me geregistreerd,

maar het lukt mij niet om
- de direct from disk update te downloaden
- de 1.0.x update te downloaden
- de pdf guide/ handleiding te vinden op die site, ook niet na inloggen.
- m'n eigen samples erin te gooien (wav)

wie heeft hier meer ervaring mee ?
(anders houd ik het wel bij vsampler 2.75)

mvg, R&B.

Eigen samples laden lukte mij ook al niet, ik zou niet weten hoe dat zou moeten :confused:

Je komt alleen telkens in dat menu met preset samples....

Niet echt interessant verder dan.

ik heb die cd hier ook liggen, maar ik krijg volgens mij niet alles wat in die 400 mb soundlibrary zit...

Dat van je eigen samples laten kan niet in deze versie, enkel de meegeleverde soundlibrary.

Wat ik dus heb is ongeveer 10 sampletjes in kompakt, lijkt me niet helemaal goed?

kompakt

kompakt

wat een rotzooi zeg%^*:( $%& ik deinstall em weer en houd het lekker bij Vsampler 2.75

bedankt voor jullie info,

mvg, R&B

stond er nergens te lezen dat je bij die versie die bij die magazine kwam enkel de samples die erbij zitten kunt gebruiken?

hij zat ook bij de keys.de

hij zat ook bij de keys.de

die werkte wel...ziet er cool uit maar klinkt niet erg cool...vond ik zelf...btw erger ik mij sowieso groen en geel aan al die meegstuurde cd's...doen ze er allemaal mb's mee vulklen met tests...flikker die cd maar vol met software en dat geluid download ik wel van jullie server als surfer...zeg maar...

btw IF gaat hard achteruit..er zitten daar een heelboel kanpen met veel verstand maar het is net of ze een test vanm 10 pagina's in drie pagina's moeten doen en dan haal je er niet uit wat je eigenlijk wil weten...ja dan moet je naar de winkel...nou in NL kotsen ze je al uit als je even wilt kijken(firma Dijkman in AMsterdam kan van mij een ziekte naar keuze krijgen) laat staan dat je door menu's heen wilt van het evt te kopen apparaat...

kort en goed ik wil heel goede tests en als je dan een software cadeau geeft>>>zorg dan godver degodver dat ie het doet!!!Alsik dingen wil die het niet doen dan koop ik wel een abbonement bij UPC/de NS/ Dutchtone(okee orange )...

sorry voor de frustratie en het hoge off topic gehalte...

Ik heb de IF gisteren gekocht en ook even zitten rommelen maar bij mij crashed het programma continue. zo kan ik die hardcore preset niet laden want bij 100% sluit het programma. :confused:

sinds ik bij NI beta-tester ben heb ik geen hoge pet meer op van hun development-afdeling..misschien moet ik het niet vergelijken met de propellerheads, maar dat zijn echt SUPER-developers..als we daar beginnen met beta-testen vinden we hooguit met z'n alleen een stuk of 20 bugs in 2 maanden tijd ofzo....en die verdwijnen dan ook supersnel...maar bij NI is het compleet andere koek kan ik je vertellen......lijkt wel alsof ze daar zo snel zoveel producten op de markt willen brengen dat ze helemaal geen overzicht meer hebben over hun quality control.....

Olaf

hebben jullie al contact met Native op genomen?
het kan nl zijn dat interface de premaster niet goed heeft weggeschreven als master en ook niet heeft getest.

Overigens hebben wij in het begin ook een tijdje voor dit blad de cd mastering en cd productie verzorgd.
Toen waren ze ook al heel slordig met de index.

Ik heb daar geen leuke herrinneringen aan. Nogal egoistisch daarzo.

Laatst gewijzigd:
Kompact?? 2x niks,

Je kunt er geen eigen samples in laden want het leest alleeb zn eigen samples dus alleen .nti of zoiets en dan dat enorme LIBARY aan sounds dat valt ook goed tegen :(

die "enorme" library heb ik dus niet kunnen laden, heeft iemand meer dan stuk of 20 van die sampletjes?

Heb sinds kort dan abo op IF en vind op zich wel leuk blad om te lezen alleen wel jammer dat als er dit soort dingen bijzitten ze maar wat vaagjes werken...

if

if

dan houd ik het wel bij vsampler, aanrader !

misschien wordt het tijd dat ik maar weer bij Interface terug kom werken.

mvg, R&B from Amsterdam.

wat willen jullie ?
het is gvd gratis !!!

Daarnaast stond volgens mij in het vorige topic over deze demo dat alleen de library ingeladen kon worden
(wat mij wel erg logisch klinkt, je gaat geen compleet programma weggeven)

ook heb ik nog nooit gehoord van updates voor demos
laat staan van complete pdf manuals ....

dus ik snap echt niet wrm jullie klagen

dat verhaal van olaf was mij ook niet onbekend trouwens
en daar hoef je echt geen beta tester voor te zijn ;)
(al kan je wel wat korting afdwingen bij betaalde updates .. want progs die proffesioneel niet werken ... daar hoef je niet voor te betalen :duivels:)

en ohja je moet ook zorgen dat je bij de juiste producten zit van NI
ik zit redelijk verzekerd qua ontwikkeling van traktor
dat komt omdat traktor en finalscratch samen zijn gegaan
( oke ik geef toe ik hou ook me hart vast ... ;) )

naja ik heb al weer op genoeg tenen getrapt vandaag ...

:duivels:

pdf user guide wordt beloofd bij registeren, (ja je kunt deze demo versie registeren), in het blad wordt gesproken over een softsampler dus werd ik nieuwsgierig of het een leuk alternatief was voor m'n vsampler 2,75, niet dus.

maar ik klaag niet hoor, was alleen nieuwsgierig.

heb je die if wel gelezen madR ?
zien we je binnenkort nog bij Dimitri ?

groetz, R&B.

Origineel geplaatst door WarmeBakker
pdf user guide wordt beloofd bij registeren, (ja je kunt deze demo versie registeren), in het blad wordt gesproken over een softsampler dus werd ik nieuwsgierig of het een leuk alternatief was voor m'n vsampler 2,75, niet dus.

maar ik klaag niet hoor, was alleen nieuwsgierig.

heb je die if wel gelezen madR ?
zien we je binnenkort nog bij Dimitri ?

groetz, R&B.

ah .. oke
ik vind 1 ding aan NI erg slecht en dat is die registratie
errrrrrg onduidelijk

en nee ik heb die if niet gelezen
heb 1 jaar if gehad en toen er uitgegooit ivm de reviews zoals hier boven werd aangegeven
heb 1 jaar sos gehad en die is er sinds afgelopen september ook uit
(ik heb alleen deze site als nieuws brenger kwa gear)

maar eh dimitri ??? hoe weet jij dat ik dimitri fan ben ?
ik stuur wel een berichtje

Back