Mc909 toetsen/velocity pads herstellen

waffa

Ingeburgerd
Leuk joh kinderen... Totdat ze een toets inclusief matje uit mijn MC 909 trekken. Toets vijf helemaal dood en mist het indruk mechanisme eronder. Officiële maakmeneer zegt no go, deze matjes niet meer te vinden op internet. Hoe fiks ik dat provisorisch? Oude Mc909 kopen geen optie omdat die pads eerste zijn wat kapot gaat( samen met display). In speelgoedkeyboardjes zit hetzelfde mechanisme, kan ik dat daarvoor gebruiken?

Alvast bedankt voor jullie hulp

OKey, in de loop vd werkweek nemen ze wel contact op,,,
Let wel op de prijs, want er komt nog wel wat bij, bij hun 'netto' prijs,,

Helaas andere bedrijven kunnen t niet maken omdat de onderdelen er niet meer zijn. Wie o wie weet hoe je individuele pads zelf kunt maken of mijn daarmee kan helpen?

blijf zoeken naar de 16 drumpads als je die bedoelt, check ebay bv,,
Dat kun je ni namaken, da's speciaal voor de MC-909, of check mss voor andere roland toestellen die ooit uitgekomen zijn

Ik vrees dat ik mijn oude pads heb weg gesmeten, ik zal is zien,,, maar k heb nog andere dingen te doen ook

anders, tja, dikke pech,, ik moet ook geen pot meters of andere meer bestellen voor de JP-8080,
de tijd van onderdelen duurt niet eeuwig,,

Op 15 Sep 2014 heb ik ze zelf vervangen, mss ben je iets met de parts nummer,

Goedemiddag
Onderstaand vindt u een prijsopgave voor de gevraagde onderdelen.

2 * 03017690 RUBBER SW A à € 8,15

De levertijd bedraagt 14 werkdagen.
De prijs is exclusief verzendkosten (€ 3,75), handlingskosten (€ 7,50) en 21% BTW.

en k heb op de belangrijkste plekken eens gekeken naar m'n oude 16 Drumpads
maar nog niks,, ik vrees er voor, ik wil geen valse hoop geven,,
ik kijk één vd komende weken wel is rond in de kelder,

Grtn

Dank je voor je hulp!!

Ik had het internet al uitgeplozen, maar tis gewoon finito... Ik koester nog een beetje hoop op je kelder, en zo niet dan niet en ga ik op zoek naar een oude kapotte 909 of ga ik iets provisorisch doen.

mss dat die van een mc808 passen, en mss nog te vinden zijn ? die is van na de mc909

check mss syntaur,, op roland clan forums stond dat vermeld,
en ook dat je de oude versleten best ni zomaar weg gooit, zoals ik ook,,

Back