Jena_mu6 Ouwe rot Lid sinds 27 februari 2002 Berichten 3.537 Locatie Rotterdam 9 november 2003 #1 Hi, ik zoek een leuke 80's drumdoos....bv: -Sequential TOM -drumtraks -Linndrum -Oberheim dmx -emu sp 12 Ben bereid normale prijs te betalen. Heb evt ook een moog prodigy te ruil. Groetjes, Jean
Hi, ik zoek een leuke 80's drumdoos....bv: -Sequential TOM -drumtraks -Linndrum -Oberheim dmx -emu sp 12 Ben bereid normale prijs te betalen. Heb evt ook een moog prodigy te ruil. Groetjes, Jean
acoustiventure Stamgast Lid sinds 11 april 2003 Berichten 390 Locatie Belgium 13 november 2003 #2 Re: oude drumdoos gevraagd Origineel geplaatst door Jena_mu6 Hi, ik zoek een leuke 80's drumdoos....bv: -Sequential TOM -drumtraks -Linndrum -Oberheim dmx -emu sp 12 Ben bereid normale prijs te betalen. Heb evt ook een moog prodigy te ruil. Groetjes, Jean Zie meer... Ik heb een Korg DDD-5 anno 1987. Interesse?
Re: oude drumdoos gevraagd Origineel geplaatst door Jena_mu6 Hi, ik zoek een leuke 80's drumdoos....bv: -Sequential TOM -drumtraks -Linndrum -Oberheim dmx -emu sp 12 Ben bereid normale prijs te betalen. Heb evt ook een moog prodigy te ruil. Groetjes, Jean Zie meer... Ik heb een Korg DDD-5 anno 1987. Interesse?
lowtech No Tech Like Lowtech Lid sinds 11 juli 2002 Berichten 199 Locatie Utrecht 18 november 2003 #3 drumulator drumulator Hi, ik heb een drumulator te koop ivm met het suces van mijn linndrum. Ik wil wel ruilen met de prodigy, Moet ik even de drumulator nog laten nakijken. lowtech
drumulator drumulator Hi, ik heb een drumulator te koop ivm met het suces van mijn linndrum. Ik wil wel ruilen met de prodigy, Moet ik even de drumulator nog laten nakijken. lowtech