Erg jammer dat ze niet meer gemaakt worden, idd......
Ik heb echter een ROM-image van nanoloop (full version) en een cartridge-writer! (waarmee ik ook mijn eigen cartridge gemaakt heb)
-knip-
(Moderator: het gaat hier om een ROM-cartridge die niet meer gefabriceerd wordt, dus niet al te streng zijn )
OK ik snap het.....
Maar toch jammer, want ik weet dat *velen* (waaronder ondergetekende) op dit forum gewoon Nanoloop zouden KOPEN als het nog verkrijgbaar zou zijn. De makers van LSDj bieden in ieder geval nog de mogelijkheid om de ROM-image te kopen (aanrader!), zodat je zelf je cartridge kunt maken als je daar de technische middelen voor hebt. Anyway, het enige dat eigenlijk nog overblijft van mijn verhaal is dat er in theorie toch nog (illegale) hoop is voor Nanoloop-gehandicapten En dat is volgens mij iets dat veel mensen niet wisten. Bovendien is het voor bezitters van een originele Nanoloop dus mogelijk om (legaal) een backup-kopie van je cartridge te maken (wat helemaal niet zo'n gek idee is, want de Nanoloop-cartridges staan niet bepaald bekend om hun technische betrouwbaarheid, wat 1 van de redenen is dat de verkoop gestopt is volgens de Nanoloop-website)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.