• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RS7000 voor onderdelen

Steve303

aka WOLF
Hey,

Ik heb hier een RS700 die wat vocht heeft binnen gekregen.
Tevens zijn enkele encoders wat wobly en 2 staan klein beetje scheef.
Ze werken wel allemaal.
De record, start en stop knop werken niet (midi clock staat op internal)
Led van section A en B brandt niet en 1 witte en 1 zwarte knop doen het niet. Display, smartmediacard reader en voeding doen het perfect.
Er komt geluid uit wanneer ik het keyboard aanzet en geluiden trigger via de witte en zwarte toetsen.
Als jij dus een RS7000 hebt staan met defecte display (of backlight), smartcardreader of voeding is dit jouw kans om aan part te geraken.
Het is ook interessant te vermelden dat de behuizing zelve nog in zeer goed staat is. Ik zie veel behuizingen met serieuze lakschade; bij deze is dat niet het geval; wel enkele krasjes onder de witte en zwarte toetsen.
Vraagprijs 75 euro verzending inclusief.

Back