Service voor Moog Sub Phatty

Drooler

Nieuwkomer
Ik kon 't met de zoekfunctie even niet zo snel vinden (en de vraag zal vast al vaak gesteld zijn): ik heb een te gekke Moog Sub Phatty, nu een jaar of drie en ik denk dat het ding wel een service kan gebruiken. Hij is nog steeds stabiel enzo, maar na drie jaar...? Nu heb ik echt GEEN idee naar wie ik toe moet. Maakt het uit? Ik heb niet zo heel veel zin om naar Zuid-Limburg te rijden vanuit Amsterdam... Wie moet ik zeker even bellen?

Na drie jaar zou ik toch eens de filters laten uitblazen hoor, zeker bij Moog stapelt het vet zich nogal eens op daar als je hem altijd dicht laat staan :D

Na drie jaar zou ik toch eens de filters laten uitblazen hoor, zeker bij Moog stapelt het vet zich nogal eens op daar als je hem altijd dicht laat staan :D
Nouja en als je de hele tijd chips eet tijdens het spelen wordt het ding van wit en zilvergrijs wel langzaam rood. Ziet er te gek uit maar ik krijg de filterknop niet meer van z'n plek:D

Mijn Sub Phatty is vorig jaar naar Amptec in Belgiƫ gestuurd om een knopje te laten vervangen.
Tevens werd daar preventief een panelboard met de cutoff knop vervangen.

Dat eerste viel buiten de garantie, dat wist ik ook van tevoren, maar de rest is ongevraagd en onder garantie gerepareerd. Ik had hem binnen een week weer terug.
Prima service.

Zolang er niks mis met je phatty zou ik mij er verder niet al te druk om maken, alleen maar zonde van de energie en het geld.

Hallo Tom,

Heeft de Sub Phatty een vergelijkbare "plastic " filter pot en printplaat design als de eerste Sub 37's?

Back