[Vangelis]Chariots of fire remix

ok..

komtie, bambam, ik wilde alleen maar zeggen dat ik me niet persoonlijk gekwetst voel als iemand mn nummer afkraakt, verder ben ik altijd benieuwd wat men ervan vind..

ja, ik heb een CS6x

verder nog een boodschap aan velen van jullie..

nu voel IK me bij dit werkje NIET persoonlijk aangevallen, maar vele posts missen compleet ENIGE nuance.. als je niks anders te zeggen hebt dan bagger (of hetzelfde met andere bewoordingen) zeg dan niks.. natuurlijk is kritiek welkom en ook negatieve, maar simpelweg zeggen "HET IS BAGGER" oid van die strekking heeft niemand wat aan,

je kunt er alleen mensen mee kwetsen, dus bedenk je dat aub in het vervolg bij andere mensen die ook maar voor hun lol muziek maken,

verder iedereen bedankt voor zijn of haar reactie.. ik hier verder niets mee doen, heb t te druk met mn studie (tja L&R he) en die wedstrijd is as vrijdag en tis slechts zn intro, hij moet t zelf waar maken...

tja ik heb je nog wat tips gegeven. Ok had het wat leuker kunnen verpakken dat zeker blijkt achteraf maar het spijt me zeer om het te zeggen maar deze mix klinkt gewoon voor geen meter. Er zit geen goede balans in. Opzich is het idee leuk hoor daar niet van maar toch naar de afmixing moet je eens kijken...

Back